Arg, bilar och lösningar...

enduroemil skrev:
2207486 Jag ska ner till polis stationen i morron och prata med dom.

Hämd hummm, nåt jag förespråkar men jag vet ärligt talat inte om jag vågar... Skära sönder däcken? Punka sprej i avgasröret? Jag har många ideer men inte modet :(

Har du det inte i dej så är det nog bäst att inte gå öga för öga tand för tand.
Å andra sidan så hjälper nog inte polisen dej så mycket.

Men asså, försökt han seriöst prejja dej inne i stan?
Isåfall så är han fan pantad.

Alla kan göra ett misstag men att sedan upprepa det, då är det fasen inget misstag. :fatta!

Nåja, sopa det under mattan, skit idet, du kommer att få uppleva det fler gånger, tro mig, du mår bäst av det i längden. :tummenupp

Jag kör dagligen i rusningstrafiken och jag ser oftare at folk hjälper mig i trafiken än att hindra/preja mig, visst prejningar förekommer men det är oftast av avundsjuka mäniskor osm inte har nått liv annars.
Jag valde att börja åka hoj för smidigheten och framkomlighetens skull, jag är van att få "köra åt andra" tack vare mitt jobb, kör spårvagn i Gbg och vet hur folk beter sig, man kan nästan alltid avgöra vem som kommer klanta sig.

Lev vidare, som jag förstår är du student och har många år kvar av livet, att redan bli en "surgubbe" mår enbart du sämst av. :gnissla

enduroemil skrev:
2207486 Jag ska ner till polis stationen i morron och prata med dom.

Hämd hummm, nåt jag förespråkar men jag vet ärligt talat inte om jag vågar... Skära sönder däcken? Punka sprej i avgasröret? Jag har många ideer men inte modet :(
Ja vet! dra en flaska fogskum i avgasröret! hehe :rofl

Eller snacka med snubben själv, han kanske fattar vad som är bra och inte så bra med att köra för nära.....sen fogskum.

En stor kraftig magnet , ca halvt kilo, på insidan ev stålfälg skapar en intressant effekt på hjulballans annars :tummenupp

CayLe skrev:
2212154 Är det möjligen en röd Calibra med en stilig halvblästrad front? regnr. EEH eller nåt sånt..?

Vad vet du om den bilen? Har du också blivit prejad? Eller äger du bilen kanske :näsblod ?

Lorge skrev:
2212435 Har du det inte i dej så är det nog bäst att inte gå öga för öga tand för tand.
Å andra sidan så hjälper nog inte polisen dej så mycket.

Men asså, försökt han seriöst prejja dej inne i stan?
Isåfall så är han fan pantad.

Ja helt seriöst. Han körde i kapp mig inne i stan och försökte preja mig. Det var väll någon form av hämd eller nåt, jag hade kört om han tidigae när han stod och väntade på rödljusen. Läbbigt var det vargefall.

Så JA han är nog helt pantad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...