Therudeboy
Guest
Goodstuff skrev:Det är ju inte första gången du kastar skit mot ngt/ngn i ARC angående Anderstorps banan men inte vill sjunga ut hela klagovisan. Tycker du antingen lägger korten på bordet eller slutar komma med antydningar och dimridåer.
Det har försvunnit mycket pengar från banan under åren. Det har gjort mig förbannad för jag hade helst sett dom investerade i olika saker kring banan. Här i Anderstorp har vi inte mycket mer nöje än just banan. Och det finns inget skönare än att vakna till en ducce eller rajamäkis F1 bil sträcker ut på flygrakan. Därför ogillar jag en del (ingen nämd ingen glömd).
Bensin har tre pers sålt svart på banan. Tre personer som idag är väldigt viktiga där nere. Sånt ogillar jag, för det finns mycket att rätta till och investera i. Ta bara tex toalleterna. Dom fixade jag och några till för 10 års sedan men hur snygga är dom nu?
Sen kan vi ta upp det här med elen. 94-95 så gick det runt två män som började samla in pengar för el, tjejen i kassan blev chockad och frågade var dom fått så mycket pengar ifrån. Undrar hur många år det pågott innan det upptäcktes.
Dom beskyllde en god vän och f.d banchef på banan att ha förskingrat 300.000:-. Jag vet att inte han kunnat göra det, för det hade synts om han haft 300.000:-. Här är det återigen tre personer som beskyller honom. Det roligaste är att ingen rättegång vill hållas, undra varför.

Till slut så ska jag nog nämna att jag känner tv f.d banchefer väldigt väl. Samt ordförande Mr. Stuart Davies.