Coole Bengt
Guest
.
.
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coole Bengt skrev:Återkommer senare om det här jätteproblemet.
Gör det! Förklara gärna hur det fungerar, eller inte fungerar.Coole Bengt skrev:Återkommer senare om det här jätteproblemet.

CJ900RR skrev:jag vill oxå vara arbetslös![]()
jag är trött på mitt jobb, arg på metall, gjort samma skit i 6 år. osså är det okristligt att gå upp mitt i natten för att ha tråkigtMögel skrev:varför??![]()
Då får man ju inga pengar!!! Inte så mycke iallefall...
Sen har man ju nått att göra på dagarna oxå!!...![]()
Coole Bengt skrev:Återkommer senare om det här jätteproblemet.
CJ900RR skrev:jag är trött på mitt jobb, arg på metall, gjort samma skit i 6 år. osså är det okristligt att gå upp mitt i natten för att ha tråkigt![]()
är mest arg för att jag har en arbetskamrat som är slö och medvetet slöar och att jag får täcka upp för det med samma lön som han (pisslön).
vi kör en maskin som monterar ytmonterade komponenter på kretskort, Mydatas MY15 om någon vet vad det är. För honom tar det 4 timmar att sätta upp 3 magasin till maskinen, medans det tar 30 minuter för mig utan att jag anstränger mig. han har som princip att aldrig starta maskinen efter lunch (kl14) för då blir det så jobbigt att göra rent och bla bla bla.
han skippar de stora jobben med ursäkten; du är mycket snabbare än mig, och han kommer undan med det oxå! cheferna säger bara; ja men du vet ju hur han är. igår sa jag till dom "ja det vet ni med, gör något åt det då för helvete" och gick därifrån. dessutom så är han fackansvarig och hans bror är metall-boss i stan och står bakom han såklart.
i hyllan med färdiga jobb så har jag, utan att överdriva, gjort 9 av 10 st...
så ja, jag hade hellre varit arbetslös än att fortsätta att jobba med en slö jävla idiot med samma lön...
CJ900RR skrev:jag är trött på mitt jobb, arg på metall, gjort samma skit i 6 år. osså är det okristligt att gå upp mitt i natten för att ha tråkigt![]()
är mest arg för att jag har en arbetskamrat som är slö och medvetet slöar och att jag får täcka upp för det med samma lön som han (pisslön).
vi kör en maskin som monterar ytmonterade komponenter på kretskort, Mydatas MY15 om någon vet vad det är. För honom tar det 4 timmar att sätta upp 3 magasin till maskinen, medans det tar 30 minuter för mig utan att jag anstränger mig. han har som princip att aldrig starta maskinen efter lunch (kl14) för då blir det så jobbigt att göra rent och bla bla bla.
han skippar de stora jobben med ursäkten; du är mycket snabbare än mig, och han kommer undan med det oxå! cheferna säger bara; ja men du vet ju hur han är. igår sa jag till dom "ja det vet ni med, gör något åt det då för helvete" och gick därifrån. dessutom så är han fackansvarig och hans bror är metall-boss i stan och står bakom han såklart.
i hyllan med färdiga jobb så har jag, utan att överdriva, gjort 9 av 10 st...
så ja, jag hade hellre varit arbetslös än att fortsätta att jobba med en slö jävla idiot med samma lön...

chrilla skrev:Jag anser att arbetslösheten skall slopas.
CJ900RR skrev:jag vill oxå vara arbetslös![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |