Arabisk TV Vs (S)vensk

Markus skrev:
Jag som trodde det var sådant som var skräp?
Det är en förunderlig värld vi lever i. Minsann. ;)

Förunderlig i sanning! Snart skall jag ägna min tid åt samhällsbyggning med tassen och ah17. Kanske starta ett parti?

Edit; Alternativt starta en affär som säljer vapen och övervakningsutrustning. Och påsar för mjöl.

Jag brukar tänka så här om personen som skrivit texten (när jag orkar):
Vad har personen för världsbild?
Vem betalar hans lön?
Vad är syftet med artikeln/boken?

Chris Ash skrev:
Sverige är ju väldigt "västvänligt" och har så alltid varit, det borde väl du om någon uppskatta? Det har dock inte någonting med vår neutralitet att göra.

Västvänligt..... :rofl

SVT. Svensk Vänster Television.

Du måste lära dig skillnaden på väst och vänster.

ah17 skrev:
Västvänligt..... :rofl

SVT. Svensk Vänster Television.

Du måste lära dig skillnaden på väst och vänster.

Till och med när kalla kriget rasade som kallast och Palme stod på barrikaden och spottade USA i ansiktet så gick Synnergren och hans mannar runt i Pentagons korridorer.....

Edit: Berätta gärna vad som gör att du fått uppfattningen att Sverige inte är västvänligt...

Last edited:
men alltså är det bara jag som tycker nånting är fel här? Arabisk tv? I Arabien har dom ju inge tv eller el. Där har dom bara stenar, terrorister och lerkrukor.

honkiie skrev:
men alltså är det bara jag som tycker nånting är fel här? Arabisk tv? I Arabien har dom ju inge tv eller el. Där har dom bara stenar, terrorister och lerkrukor.

Du är ju sjukt obildad, de har även ojl, slöjer, kameller och stulna CCCP-vapen.

Apropå objektiviteten:
Torsdag 2005-11-17 / 9.13 länk
21 DYGNET: HUNDRATALS BILAR BRÄNDA. I lika hög grad som man pumpade upp och hittade på nyheter om USA efter orkanen Katrina, lika medvetet tystar medierna nu ner upploppen i Frankrike. Det finns inget som helts objektivt i någon av strategierna. Det är medvetna politiska överväganden som redaktionerna gör, i syfte att gynna vissa politiska åskådningar.

Exempelvis är det dödstyst i rapporteringen från Frankrike. Men letar man så hittar man något enstaka nyhetstelegram (från kl 21.25 onsdag) som talar om att upploppen fortsätter, trots utegångsförbud och massiva polisinsatser brändes 165 bilar natten till onsdagen. Sammalagt har 9.000 bilar bränts, liksom hundratals byggnader med daghem, skolor, butiker och några bostadshus.

http://www.erixon.com/

Apropå araber så hörde jag ett samtal emellan tvenne sådana idag. Snacka om antisemitism. Off-PK förståss. Roligare med skinnskallar.

t-rex skrev:
Siffror och forskningsresultat? Sånt är ju bara skräp.

@tassen. Har inte du nån öststat att hylla eller kanske nån föreläsning att hålla om hur bra killar HA är? Eller kanske installera nåt övervakningssystem så att dina släktingar håller sig i skinnet?

Vist är det kul när du har helt fel. :3freak :lol :rofl

Du påstår att du kan avgöra vad än människa går för genom att du läser vad andra skriver.....dina missförtstånd äro många och konsten att inte läsa mellan raderna är kass, :7peta

Du läser det du vill emellanåt å tar meningar ur sammanhang.
Jag hyllar varken öststaternas forna regimer, glorifierar inte heller HA eller dess likasinnade. Ibland läser du inläggen som fan skulle läsa bibeln.
Jag testade ibland hur du reagerar å det är fan va lätt lurad du å många är.

Jag är inget av det du tror, jag kan skriva vad som hellst här å jag behöver inte stå får något av det. Ironi och inlägg som ska reta å få till eftertänksamhet går kanske förbi, men det ser du inte längre, för du har fryst vid en bild som inte existerar.

Däremot Tycker jag att fasta övervakningskameror på allmän plats skulle funka för att skydda oskyldiga. Om du vill syssla med påsar å annat som ingen har med att göra, gör det då där du får vara ifred. Jag struntar fullständigt i vad du har i påsar och vad du gör imörka parker. Det var inte det jag sa, läs rätt nästa gång.

har för övrigt bytt ut min Magn Research Des. Eagle mot en Taurus.45, den är bättre balanserad... :tummenupp

Men vi skulle ha skitkul med att bida ett parti o strula till samhället... :banana

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...