Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frågar sammaSwedie skrev:Vad är det du egentligen frågar?
Det är även upp till medlemmarna att göra forumet till vad de vill att det ska vara.Stålbrand skrev:Kan då tycka att en moppeannons som jag såg bland annonserna
inte hör hemma här heller...
![]()
Swedie skrev:Vad är det du egentligen frågar?
Tryckte på förstasidan och såg nuMattE. skrev:Frågar samma![]()
Mackz skrev:Jag tolkade det såhär:
Vad innebär det att Sporthoj.com skulle släppa loss?
Innebär det att värva alla mopedmuppar alla som kör 125:a?
Jag kan ju släppa på det, men vet inte... har du missat hur besvärligt det blir när vissa medlemmar alltid ska proklamera sin rätt om att utrycka dina ofta... irriterande åsikter om allt och allt?Adde-Gbg skrev:Tycker att det kan släppas lite på tyglarna ja. Förbudet att disskutera kring Gr, outlaw, blocket mm känns bara löjligt
Mackz skrev:Jag tolkade det såhär:
Vad innebär det att Sporthoj.com skulle släppa loss?
Innebär det att värva alla mopedmuppar alla som kör 125:a?
Outlaw-forumet testade och det blev väldigt fort trådar som var extremt OT med folkmisshandel m.m. Är det verkligen vad du vill läsa och se? Isåfall besök sådana beastiality/dödssidor isåfall. Sådant ska inte förekomma på Sporthoj.com.hittebarn skrev:Finns ju teknik-forum å en massa andra, kör ganska hårt på alla som finns idag men gör ett forum som är väldigt löst reglerat å ha ett par admins där, bara så d inte blir något som går till överdrift typ hot etc så att det blir något rättsligt mot Swedie typ.... bara en tanke
Frågan är om det verkligen är ämnet som ska förbjudas? Är det inte istället sättet det diskuteras på som ska vara reglerat. Förstår dock problemet i att hålla ordning, folk har ju lite svårt att acceptera vissa regler ibland.Swedie skrev:Jag kan ju släppa på det, men vet inte... har du missat hur besvärligt det blir när vissa medlemmar alltid ska proklamera sin rätt om att utrycka dina ofta... irriterande åsikter om allt och allt?
Swedie skrev:Jag kan ju släppa på det, men vet inte... har du missat hur besvärligt det blir när vissa medlemmar alltid ska proklamera sin rätt om att utrycka dina ofta... irriterande åsikter om allt och allt?
Då kan man ju faktiskt tysta denna ganska lilla skara människor som alltid ska göra sin röst hörd, och som dessutom ofta har väldigt lite med tråden att tilläga. Att diskussions forum på internet inte låts vara öppet alla tala fritt är inte bra.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |