Apropå undersökningen här brevid --->

CaféRacer

Medlem
Gick med
4 Dec 2004
Hoj
..
Skulle det här föreställa ett seriöst forum??? :fyllisar
Om man som frågan löd, skulle "släppa loss lite" mer, vad skulle det innebära? Lyckas värva alla moppemuppar o 125á-killar som finns i detta avlånga land eller :7peta ??

Kan då tycka att en moppeannons som jag såg bland annonserna
inte hör hemma här heller...

:rolleyes:

Stålbrand skrev:
Kan då tycka att en moppeannons som jag såg bland annonserna
inte hör hemma här heller...

:rolleyes:
Det är även upp till medlemmarna att göra forumet till vad de vill att det ska vara.

Rapportera moppeannonser och moppediskussioner. Jag kan inte se allt.

Swedie skrev:
Vad är det du egentligen frågar?

Jag tolkade det såhär:

Vad innebär det att Sporthoj.com skulle släppa loss?
Innebär det att värva alla mopedmuppar alla som kör 125:a?

Jag tycker det är bra som det är nu, men jag tycker verkligen inte om censur-reglerna, bort med dem så är jag ännu nöjdare.

Mackz skrev:
Jag tolkade det såhär:

Jag tycker inte det gör nåt att moppe-killar och 125-killar hänger här så länge de håller huvudet kallt och inte spelar topp.
Fast mopedannonser hör inte hemma här.

Tycker att det kan släppas lite på tyglarna ja. Förbudet att disskutera kring Gr, outlaw, blocket mm känns bara löjligt

Problemet med diskussionerna om tex GR, OuTlAw osv är ju att en del övergår till rena personangrepp när argumenten tar slut.
Folk skickar PM med uttalanden som de knappast skulle göra i verkliga livet.

Personligen tycker jag att allt sånt är okej att diskutera så länge den som startar en tråd kan finna sig i att det finns andra som tycker annorlunda och har rätt att göra det.
Fler moderatorer i de stora forumen skulle också underlätta då trådarna inte hinner spåra ur.

Adde-Gbg skrev:
Tycker att det kan släppas lite på tyglarna ja. Förbudet att disskutera kring Gr, outlaw, blocket mm känns bara löjligt
Jag kan ju släppa på det, men vet inte... har du missat hur besvärligt det blir när vissa medlemmar alltid ska proklamera sin rätt om att utrycka dina ofta... irriterande åsikter om allt och allt?

Mackz skrev:
Jag tolkade det såhär:

Då är svaret nej. De packas in i 125-forumet där de får hålla sig.
Det har funkat bra hittills tycker jag.

Det är bra att det värsta skitet förbjuds. Sen tycker jag att alla som är intresserade av sporthoj, oavsett ålder och körkort, skall få möjligheten att babbla här med oss som har en sporthoj och lite erfarenhet.

Finns ju teknik-forum å en massa andra, kör ganska hårt på alla som finns idag men gör ett forum som är väldigt löst reglerat å ha ett par admins där, bara så d inte blir något som går till överdrift typ hot etc så att det blir något rättsligt mot Swedie typ.... bara en tanke

Jag har haft internet sedan 96 och hållt till på en hel del forum genom åren. Sporthoj tillhör definitivt ett av de seriösare även om de kommer upp nåt puckat då och då..men som Swedie sa, han kan inte se allt.

hittebarn skrev:
Finns ju teknik-forum å en massa andra, kör ganska hårt på alla som finns idag men gör ett forum som är väldigt löst reglerat å ha ett par admins där, bara så d inte blir något som går till överdrift typ hot etc så att det blir något rättsligt mot Swedie typ.... bara en tanke
Outlaw-forumet testade och det blev väldigt fort trådar som var extremt OT med folkmisshandel m.m. Är det verkligen vad du vill läsa och se? Isåfall besök sådana beastiality/dödssidor isåfall. Sådant ska inte förekomma på Sporthoj.com.

Swedie skrev:
Jag kan ju släppa på det, men vet inte... har du missat hur besvärligt det blir när vissa medlemmar alltid ska proklamera sin rätt om att utrycka dina ofta... irriterande åsikter om allt och allt?
Frågan är om det verkligen är ämnet som ska förbjudas? Är det inte istället sättet det diskuteras på som ska vara reglerat. Förstår dock problemet i att hålla ordning, folk har ju lite svårt att acceptera vissa regler ibland.
Men om man förbjuder ämnen helt, blir inte det lite sticka huvudet i sanden princip om känsliga frågor?

Swedie skrev:

Då kan man ju faktiskt tysta denna ganska lilla skara människor som alltid ska göra sin röst hörd, och som dessutom ofta har väldigt lite med tråden att tilläga. Att diskussions forum på internet inte låts vara öppet alla tala fritt är inte bra.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!