Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Döden2 skrev:2674977Annars finns det en fin(utan stenskott) Aprilia 550 till salu i slutet av mars!
då får man ju en cykel som drar i från trimmade Husor![]()
Och läs senaste supermotomagazine...![]()
Folket skrev:2687231Har Aprilia släppt någon ny cykel ??? För den som drar en Husa har vi inte sett än i Sverige !!!
Folket skrev:2687231Har Aprilia släppt någon ny cykel ??? För den som drar en Husa har vi inte sett än i Sverige !!!
ducce749 skrev:2481022Hallå!
Har nästan bestämt mig nu. Det står mellan en Aprilia sxv5.5 eller husa 650. Det som blir mest avgörande är nog försäkringspremien. Någon som vet vad en Aprilia kostar att försäkra? Har hört att husan är reggad som 6 eller 9Kw kan det stämma? Sen hur mycket väger Aprilian? har tittat på deras hemsida men antingen är jag blind eller dum i huvudet men kan inte hitta något om vikten.
Är väldigt tacksam för alla svar jag kan få i detta ämne![]()
i 10-20000 kr klassen.Husa = skogen. Gata = nått annat.ducce749 skrev:2481022Hallå!
Har nästan bestämt mig nu. Det står mellan en Aprilia sxv5.5 eller husa 650. Det som blir mest avgörande är nog försäkringspremien. Någon som vet vad en Aprilia kostar att försäkra? Har hört att husan är reggad som 6 eller 9Kw kan det stämma? Sen hur mycket väger Aprilian? har tittat på deras hemsida men antingen är jag blind eller dum i huvudet men kan inte hitta något om vikten.
Är väldigt tacksam för alla svar jag kan få i detta ämne![]()
) |
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |