Aprilia Tuono V4

Efter att ha studerat reservdelskatalogen så ser man att spjället sitter framför själva ljuddämparen, det verkar dock vara en enhet med link pipen så det är lika illa ändå när det gäller att byta till ett annat slipon.
Tror jag väntar på hojen och ser vad som dyker upp i form av avgasmöjligheter och race ecu/gabro.

Har du lust att posta länk till reservdelskatalogen?
Sitter du på något annat smaskigt? :)

Här är en bild på en 2017 års RR

2017-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-First-Look-Review-1.jpg
Riktigt underbart fint bygge :yoparty:yoparty

Jag gillar den blå, men verkar va ensam om det...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Något högre. Har öhlins bak och ställd i höjd med hur jag gillar att det ska styra in. Sen gör det sitt att skylthållaren är väck helt

Något högre. Har öhlins bak och ställd i höjd med hur jag gillar att det ska styra in. Sen gör det sitt att skylthållaren är väck helt

Har också funderat på att ta bort skylthållaren och ha blinkersen integrerade i bakljuset, men vet inte om blinkersen kommer att synas då min är sänkt 3 cm bak (163 cm är ibland ett problem :) ) och original fram. Förmodar att man måste tillbaks med hållaren och blinkers då man ska besiktiga. Hur mkt jobb är det egentligen med att byta tillbaks?

Har också funderat på att ta bort skylthållaren och ha blinkersen integrerade i bakljuset, men vet inte om blinkersen kommer att synas då min är sänkt 3 cm bak (163 cm är ibland ett problem :) ) och original fram. Förmodar att man måste tillbaks med hållaren och blinkers då man ska besiktiga. Hur mkt jobb är det egentligen med att byta tillbaks?

Det är inte så farlig om du bygger det smidigt med snabbkontakter. Kopplar ur blinkersfunktionen och kopplar in den i ordinarie. Min skylt sitter mot undertailen i hålen där hållaren brukar sitta. Syns bra bakifrån. Har även satt dit en skyltlykta och sist jag stoppades av herr konstapeln :näsblod:gnissla hade de ingen anmärkning.. Men det är väl mer tur än regel..

Jag hoppas min går igenom med bakljuset. Det är ju e-märkt :D Får fippla på en reflex bara. Men har ju ett år kvar innan första bes såatte...

Är knappt 170cm själv, man vänjer sig...

Back