Linusenen
Medlem
Hade ju vart svincoolt! Men blir säkert svårt att passa inDet planeras för en Tuono-träff i italienska alperna i sommar för att fira tuono 15år. Bara så ni vet.
Finnsc på Facebook "international tuono meeting "
Ska du åka snoken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade ju vart svincoolt! Men blir säkert svårt att passa inDet planeras för en Tuono-träff i italienska alperna i sommar för att fira tuono 15år. Bara så ni vet.
Finnsc på Facebook "international tuono meeting "
Hade ju vart svincoolt! Men blir säkert svårt att passa in![]()
Ska du åka snoken?
Ballt. Får skapa en tråd i klubben sen ocksåInte alls orimlig. Juli om jag är rätt informerad
Grattis!Jag fyllde 30 iår. I höstas skulle jag betala nästan 14 för märkesförsäkringen via svedea. Iår 5500... dom gör väldig skillnad när du fyllt 30 verkar det som

Dax att börja hänga i den här tråden. Har undertecknat en Tuono Factory 2017. Leverans nångång i aprilHar säkert många frågor till er sen
Tack på förhand!

Dax att börja hänga i den här tråden. Har undertecknat en Tuono Factory 2017. Leverans nångång i aprilHar säkert många frågor till er sen
Tack på förhand!
Vilken pipa rekommenderas om man inte vill ha det skithögt men ändå mer än original? Originalpipan på 2016 tyckte jag lät väldigt bra.
Får min 2017 factory i april som många andra och ingen har ännu hört stora originalpipan på den. Nåt säger mig att den inte kommer vara lika fin som 2016.
Austin racing, skithögt?
SC project den lilla, skithögt?
SC project den stora, ?
Arrow GP2, samma eller lika som Austin/ SC ?
Arrow race tech, lite mer än original men jättepipa?
Akrapovic, samma som ovan?
Vill helst ha en pipa som inte sitter i passagerarfptpinnen så dom kan tas bort. Måste säga att priserna till tuonon på pipor är väldigt bra prissatta jämfört med till S1000R. Bra placering av katalysator!
Vilken pipa rekommenderas om man inte vill ha det skithögt men ändå mer än original? Originalpipan på 2016 tyckte jag lät väldigt bra.
Får min 2017 factory i april som många andra och ingen har ännu hört stora originalpipan på den. Nåt säger mig att den inte kommer vara lika fin som 2016.
Austin racing, skithögt?
SC project den lilla, skithögt?
SC project den stora, ?
Arrow GP2, samma eller lika som Austin/ SC ?
Arrow race tech, lite mer än original men jättepipa?
Akrapovic, samma som ovan?
Vill helst ha en pipa som inte sitter i passagerarfptpinnen så dom kan tas bort. Måste säga att priserna till tuonon på pipor är väldigt bra prissatta jämfört med till S1000R. Bra placering av katalysator!
Dels sitter spjället i ljuddämparen men även infästningen är flyttad något på 2017 så det blir att avvakta lite om man inte är sugen på att svetsa om infästningen i sliponet.
. Pratade med apriliamontern på mc-mässan. För akra-pipa, race-ecu och mappning: ca 17k.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi har hela säsongen framför oss sen att tänka över sakenHaj!Halloj Gubbar!
Sitter inne på en Z1000 -10 men har nu börjat tänka allt mer på att byta till en Tuono Factory... Dock ser det ut som att jag inte har kontanter nog att casha hojen pga lägenhetsköp. Har ni cashat hojen eller köpt på "avbetalning"?
Är just nu bosatt i Göteborgs-området men skall upp till Sthlm och bo där mellan sista veckan i maj till mitten på juni. Har ni någon speciell handlare ni rekommenderar?
Ha det gott!
Halloj Gubbar!
Sitter inne på en Z1000 -10 men har nu börjat tänka allt mer på att byta till en Tuono Factory... Dock ser det ut som att jag inte har kontanter nog att casha hojen pga lägenhetsköp. Har ni cashat hojen eller köpt på "avbetalning"?
Är just nu bosatt i Göteborgs-området men skall upp till Sthlm och bo där mellan sista veckan i maj till mitten på juni. Har ni någon speciell handlare ni rekommenderar?
Ha det gott!
Halloj Gubbar!
Ha det gott!

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |