KungLudde
Ny medlem
- Gick med
- 27 Mar 2007
- Hoj
- GPZ 600 i slutet av 80-talet, 600 Monster,600 Hornet och ZRX 1100 i slutet av 90-talet, 2006 Triumph Speed Triple 04:a, nu Aprilia Tuonon V4R 2012...
....var f*n finns dom???
Har letat i några veckor men inte hittat några hos mchandlarna och nu börjar jag bli lätt kinkig
!
Har nästan bestämt mig för vilken typ av mc jag skall ha. En Speed Triple eller en Tuono. Trajjan har jag tittat och provsuttit på så där har jag lite koll men att hitta en Tuono verkar helt gonatt
. Årsmodellen det handlar om är 02-04....
Finns där någon i Malmö-Lund som besitter en sådan här liten sak som man kan komma och kolla lite på?
Jag bjuder på "kaffe å kagor" bara jag får titta å klämma lite på den. Som det känns nu så verkar det som om jag får leta hela sommaren!
Evigt tacksam för alla svar..................
PS. Vi snackar om 1000cc-modellen och inte något annat!
Har letat i några veckor men inte hittat några hos mchandlarna och nu börjar jag bli lätt kinkig
Har nästan bestämt mig för vilken typ av mc jag skall ha. En Speed Triple eller en Tuono. Trajjan har jag tittat och provsuttit på så där har jag lite koll men att hitta en Tuono verkar helt gonatt
. Årsmodellen det handlar om är 02-04....Finns där någon i Malmö-Lund som besitter en sådan här liten sak som man kan komma och kolla lite på?
Jag bjuder på "kaffe å kagor" bara jag får titta å klämma lite på den. Som det känns nu så verkar det som om jag får leta hela sommaren!
Evigt tacksam för alla svar..................
PS. Vi snackar om 1000cc-modellen och inte något annat!
Last edited: