Aprilia SXV

Nu e jag inte säker på vad våtlackerade är. Dom är iaf lackade på en billackfirma med spruta och härdade i ugn. Blev ett jävla djup i dom iaf :)

Japp såg det. 600 dollars? Var?

Skickade mail till gpr. Annars kan du ha tur att hitta en på ebay.

Jag gillade inte riktigt konstruktionen på den som är monterad ovan styret men den funkar.

Styret är ju rätt lågt orginal så det kanske inte är så dumt med den under styret?

Nu e jag inte säker på vad våtlackerade är. Dom är iaf lackade på en billackfirma med spruta och härdade i ugn. Blev ett jävla djup i dom iaf :)

Japp såg det. 600 dollars? Var?

Det är när man sprayar med kompressor.

Det med ungn är pulverlackering vilket är bra då det inte slits lika lätt.

Vilken effekt ligger sxv 550 när man köper den, alltså strypt? Och jag undrar om det är någon som hade kunnat PM:a mig för reg. nr. som jag kan fråga hos f-bolagen? Samt vilka försäkringsbolag som är att föredra?

Jag undrar lite saker om sxv 550. Tänkte byta hoj till nästa år och är sugen på en sxv 550. jag ska inte åka bana lr nåt sånt utan ren gatukörning me den..Hur är de me service o så på dom ? Är dom som husa ?

Jag undrar lite saker om sxv 550. Tänkte byta hoj till nästa år och är sugen på en sxv 550. jag ska inte åka bana lr nåt sånt utan ren gatukörning me den..Hur är de me service o så på dom ? Är dom som husa ?

Dom är inte som en husa i min erfarenhet. Olja i motorn och bensin i tanken lite nu och då så äre bara gasa sen :tummenupp :näsblod

Skinnställ till dig

sxv.jpg
[/QUOTE]

Här är skinnställ med tillhörande hjälm!:tummenupp

Bifogat

• batsuit.jpg
    batsuit.jpg
    60.5 KB · Visningar: 107
Här är skinnställ med tillhörande hjälm!:tummenupp

oooooooooooooooooooooooooooooooo, vilken cool idé. När kommer nästa Batmanfilm. Med en något batpimpad sidensvart/mattsvart SXV med rensat kulsprutesilmotosystem såklart :yoparty :tummenupp
Och såklart en fetingchaufför som kör den. Skulle vara så jädra coolt.

Vilken effekt ligger sxv 550 när man köper den, alltså strypt? Och jag undrar om det är någon som hade kunnat PM:a mig för reg. nr. som jag kan fråga hos f-bolagen? Samt vilka försäkringsbolag som är att föredra?

Ska du ha den som mellanhoj menaru?:tuttar

Ska du ha den som mellanhoj menaru?:tuttar

Jag frågade för att jag är ju tvungen att kolla med f-bolagen innan jag köper något. Med tanke på om jag inte hade fått tag i något reg. nr.

Edit: Tänkte inte riktigt på vad jag skrev. Men ja, jag ska den som mellanhoj.

Last edited:
Är sugen på en SXV550 motor när vi bygger en ny sidvagn till nästa säsong. Ingen som har någon koll på vad en lös sådan skulle kunna landa på inkl tändning o insprut?

Är det någon skillnad på RXV och SXV 550 motorerna? Hur många växlar har dom olika modellerna? Sitter det hydralkoppling på?

Är det någon hittills som har haft mekaniska problem med sina aprilia typ som kassa vevar/ventiler/insprut osv?

Uppskattar svar från er som e insatta i hojjen :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...