Aprilia SXV

över 9k hel/hel hos Bögsport Mc

30+ i Gbg
Har du deras supermotard/offroadförsäkring då?
Som sagt, 3892kr hel/hel skulle jag få pynta...och sen tidigare erfarenheter av dom så brukar dom ha fasta priser för en hel del specialförsäkringar..dvs att det inte blir någon skillnad på pris beroende på vart man bor och sånt.

Har du deras supermotard/offroadförsäkring då?
Som sagt, 3892kr hel/hel skulle jag få pynta...och sen tidigare erfarenheter av dom så brukar dom ha fasta priser för en hel del specialförsäkringar..dvs att det inte blir någon skillnad på pris beroende på vart man bor och sånt.

6500:- hel/hel:gnissla

5400 året för en helförsäkring hos Länsförsäkringar. Jag är 26 och bor i Helsingborg. Det är då ingen offroadförsäkring. :tummenupp

\Masonit

Har alla garage/förråd som ni kan ställa den i? Hur mkt skiljer det sig annars om man inte har garage?

ni som inte bor i stockholm har det bra ni!=)...men som sagt det blir nog att jag köper en aprilia 550 08:a =)

ni som inte bor i stockholm har det bra ni!=)...men som sagt det blir nog att jag köper en aprilia 550 08:a =)

Postade detta tidigare i denna tråd.

Helt sjukt hur det skiljer

Kollat upp försäkringar nu , tänkte dela med mig vad det skulle kosta för mig med en SXV 550 2007 som är 21 år haft körkort sedan 2004 och bor i lägenhet i Centrala Karlstad:

Folksam SMC (ej avställningsbar):
Hel 4159
Halv 3164

Folksam
Hel 6302
Halv 3950

IF
Hel 13379
Halv 7265

Bilsport MC
Hel 12960
Halv 6027

Länsförsäkringar (avställningsbar)
Hel 12518
Halv 6105

Länsförsäkringar
Hel 10449
Halv 4946

Trygghansa
Hel 9200
Halv 7500

Ja gör det, man ska leva medans man kan

byta hoj ska jag ju göra...men frågan e ju om det blir en ny qvarna eller om det blir en aprilia det e ju lite dyrare med en aprilia i inköp...men det kanske e värt det! hoppas att aprilia återförsäljarn ställer på demo exet snart så jag får provköra lite!

byta hoj ska jag ju göra...men frågan e ju om det blir en ny qvarna eller om det blir en aprilia det e ju lite dyrare med en aprilia i inköp...men det kanske e värt det! hoppas att aprilia återförsäljarn ställer på demo exet snart så jag får provköra lite!

Kan bara instämma... KÖP. Du kommer inte ångra dig. Helvete vilken maskin det är.:tummenupp

tjena!

fundersam över vilken hoj jag ska inhandla för kommande säsong, att det blir sxv e redan spikat men är inte säker över 450 eller 550. hur mkt skiljer dom åt egentligen? skriv allt ni kan så e jag mkt tacksam!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT