Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lasse kongo skrev:jag var ute och övningskörde min första mil idag på min nyköpta aprilia rs. jag hade kört några mil skulle jag upp för en backe... körde normalt och skiten dogtänkte till baka på alla aprilior här på forumet som hade skurigt.. provade och starta motorn gick runt så det är ju inte helt åt helvete men startade inte
detta är väll tecken på att den har skurigt eller finns det några andra roliga saker som kan ha gått sönder
jaja ska lämnas in på verkstad i morgon se hur illa det är
![]()
den hade inte skurigt pratade med verkstaden nyss!!!! och just det klarade upp skrivningen 55 rätt 
lasse kongo skrev:jaaaaaaaaaaaden hade inte skurigt pratade med verkstaden nyss!!!! och just det klarade upp skrivningen 55 rätt
![]()
AndersJohansson skrev:Vad var det för fel då?
Grattis![]()
'DJM skrev:nej? man borde köra direkt.. Vet du hur ett kylsystem funkar? Kylningen börjar inte förns termostaten öppnar.
DaWoos skrev:'
jag kan säga så här att några som servar rs 125 rr hojjar sa det till mig, iom att den kyler så bra, så om man gasar iväg direkt o varvar upp den så kall nyper den, därför ska den stå o puttra lite så den får upp lite värme
DaWoos skrev:'
jag kan säga så här att några som servar rs 125 rr hojjar sa det till mig, iom att den kyler så bra, så om man gasar iväg direkt o varvar upp den så kall nyper den, därför ska den stå o puttra lite så den får upp lite värme
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |