Aprilia rsv4 custom

Du kommer att brinna i helvetet :smasha

Men med stil :)
 
Najs att du hittat nåt nytt. Själv så tycker jag nu när alla visst tycker om denna hoj är att orginal är till för att byggas om & är det så att du nu inte skulle kunna "lägga ner" så är det ju jävligt kul att köra på sladd eller drifta då.
Sen så brukar det ju bli brutala hojar så fortsätt kapa:tummenupp
 
Najs att du hittat nåt nytt. Själv så tycker jag nu när alla visst tycker om denna hoj är att orginal är till för att byggas om & är det så att du nu inte skulle kunna "lägga ner" så är det ju jävligt kul att köra på sladd eller drifta då.
Sen så brukar det ju bli brutala hojar så fortsätt kapa:tummenupp

Det gick och åka knäskrap med min Kawa med 300 däck. Plus den var roligt och sladda med. Bakhjulet gick tyvärr inte. Nu har jag bara 260 däck så jag tror den blir ännu bättre i kurvorna än kawan. Plus att jag kan ha en kedja nu med. Slipper mellanaxeln.
 
Det finns ju fler RSV4:r kvar till dom som vill bygga banhoj. Det är ju ingen samlarhoj. :D

Jag tror ju det! Jag missade ju att köpa en RC30 när det begav sig, och RD500, och......Så vad vet jag!
Men jag tror du skulle satsat på en Beemer istället, en riktig dussinhoj!
Men va fan, man tar ju det snyggaste som står till förfogande!
 
Let the show go on!
Ska bli kul att se vart hän detta bär :tummenupp
 
Jag tror ju det! Jag missade ju att köpa en RC30 när det begav sig, och RD500, och......Så vad vet jag!
Men jag tror du skulle satsat på en Beemer istället, en riktig dussinhoj!
Men va fan, man tar ju det snyggaste som står till förfogande!

Jag köpte den för just det här projektet. Jag valde rsv4:an för utseendet och motorn. Jag funderade på beemern men den har ju radfyra och är inte lika snygg som apan. En vrålande V4 låter ju förjävla gött. :D
 
har gjort lite andra modifieringar redan. byggde om helljuset som var i mitten och byggde ett luftintag där istället. tyckte det var fult med 3 framljus. sen har jag monterat 2 skärmar. en till kameran och den andra är gps.

skärm.jpgskärm1.jpgfram1.jpgfram3.jpg
 
lite uppdatering.

har förlängt en gammal drivknut från mazda 626.
svarvade av drivknuten så den blev slät. gjorde hålet i navet 0.08mm mindre och värmde upp den med gasol. sen var det bara och kasta i drivknuten. svetsade för säkerhets skull.


59019_299779383462178_1888882034_n.jpg533506_299779560128827_396410457_n.jpg
 
fan va fett utan mittenlampan, ser ut som en slimmad variant på den gamla RSV1000, grymt snyggt!

är det funktionellt också? (altså går in i luftburken)
 
Då har man börjat lacka lite. Blir inte riktigt som jag tänkte mig från början men eftersom det blev strul med lackbox och jag får lacka i garaget så får detta duga. lite klarlack på det här så blir det nog bra.

205041_308010059305777_544588515_n.jpg
 
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Back
Top