Aprilia rsv4 custom

Du kommer att brinna i helvetet :smasha

Men med stil :)
 
Najs att du hittat nåt nytt. Själv så tycker jag nu när alla visst tycker om denna hoj är att orginal är till för att byggas om & är det så att du nu inte skulle kunna "lägga ner" så är det ju jävligt kul att köra på sladd eller drifta då.
Sen så brukar det ju bli brutala hojar så fortsätt kapa:tummenupp
 
Najs att du hittat nåt nytt. Själv så tycker jag nu när alla visst tycker om denna hoj är att orginal är till för att byggas om & är det så att du nu inte skulle kunna "lägga ner" så är det ju jävligt kul att köra på sladd eller drifta då.
Sen så brukar det ju bli brutala hojar så fortsätt kapa:tummenupp

Det gick och åka knäskrap med min Kawa med 300 däck. Plus den var roligt och sladda med. Bakhjulet gick tyvärr inte. Nu har jag bara 260 däck så jag tror den blir ännu bättre i kurvorna än kawan. Plus att jag kan ha en kedja nu med. Slipper mellanaxeln.
 
Det finns ju fler RSV4:r kvar till dom som vill bygga banhoj. Det är ju ingen samlarhoj. :D

Jag tror ju det! Jag missade ju att köpa en RC30 när det begav sig, och RD500, och......Så vad vet jag!
Men jag tror du skulle satsat på en Beemer istället, en riktig dussinhoj!
Men va fan, man tar ju det snyggaste som står till förfogande!
 
Let the show go on!
Ska bli kul att se vart hän detta bär :tummenupp
 
Jag tror ju det! Jag missade ju att köpa en RC30 när det begav sig, och RD500, och......Så vad vet jag!
Men jag tror du skulle satsat på en Beemer istället, en riktig dussinhoj!
Men va fan, man tar ju det snyggaste som står till förfogande!

Jag köpte den för just det här projektet. Jag valde rsv4:an för utseendet och motorn. Jag funderade på beemern men den har ju radfyra och är inte lika snygg som apan. En vrålande V4 låter ju förjävla gött. :D
 
har gjort lite andra modifieringar redan. byggde om helljuset som var i mitten och byggde ett luftintag där istället. tyckte det var fult med 3 framljus. sen har jag monterat 2 skärmar. en till kameran och den andra är gps.

skärm.jpgskärm1.jpgfram1.jpgfram3.jpg
 
lite uppdatering.

har förlängt en gammal drivknut från mazda 626.
svarvade av drivknuten så den blev slät. gjorde hålet i navet 0.08mm mindre och värmde upp den med gasol. sen var det bara och kasta i drivknuten. svetsade för säkerhets skull.


59019_299779383462178_1888882034_n.jpg533506_299779560128827_396410457_n.jpg
 
fan va fett utan mittenlampan, ser ut som en slimmad variant på den gamla RSV1000, grymt snyggt!

är det funktionellt också? (altså går in i luftburken)
 
Då har man börjat lacka lite. Blir inte riktigt som jag tänkte mig från början men eftersom det blev strul med lackbox och jag får lacka i garaget så får detta duga. lite klarlack på det här så blir det nog bra.

205041_308010059305777_544588515_n.jpg
 
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back
Top