Aprilia rsv4 custom

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
jaha. då var det ett nytt bygge igen. denna gång en aprilia rsv4 2010. ska bygga en lång enkelsving med bilfälg och ett 260 bakdäck. jag vill att svingen ska likna orginalsvingen lite så den inte ser så hemmagjord ut. sen blir det lite annat grejs och en ball lack. ska även sänka den så mkt som det går.

darth.jpgbilden1.jpgbilden2.jpgbilden.jpgdarth1.jpg

Du blev nyss min nya idol, förebild och gud!:banana

Med tanke på vad du gjort tidigare så könns det rätt säkert att detta kommer ligga på din standard om inte ännu bättre!!!:yoparty

Nice! :tummenupp

Hur är dessa att köra jämt en vanlig sporthoj? Som ett mellanting mellan en sporthoj och en V-rod? :confused:

Gillar man att göra om tajta italiensk kvinna till en förvuxen kvinna så är man väll lagd så...men alla är vi olika vissa vill väll ha feta kvinnor.

:zpy

gräslig USA-style hoj men fan vilket jobb på svingen, du är en grym hantverkare heltklart! :Bugar önskar jag hade hälften så mycke talang.

Nice! :tummenupp

Hur är dessa att köra jämt en vanlig sporthoj? Som ett mellanting mellan en sporthoj och en V-rod? :confused:
det är faktiskt inte så illa som folk tror. vanligt gatkörning är det knappt nån skillnad. jag åker aldrig på bana heller så då spelar det ingen roll. men första hojen var 330 däck .den är lite trög och svänga. andra hojen hade jag 300 på. den var faktiskt bra och köra. det gick och åka fort i kurviga vägar och den var fortfarande rolig att köra. och nu 260. det borde bli ännu bättre.

det är faktiskt inte så illa som folk tror. vanligt gatkörning är det knappt nån skillnad. jag åker aldrig på bana heller så då spelar det ingen roll. men första hojen var 330 däck .den är lite trög och svänga. andra hojen hade jag 300 på. den var faktiskt bra och köra. det gick och åka fort i kurviga vägar och den var fortfarande rolig att köra. och nu 260. det borde bli ännu bättre.

Okej, klart en av de "snyggare" byggstilarna men lite trist att se en så underbar banhoj få tjock rumpa. :tungan
Ska bli kul å se resultatet!

Gillar hantverket så det ska bli kul att se hur det artar sig. Som sagt, det är ingen samlarhoj!

När en svensk gör detta, då är det ok. Men när ni ser en jänkare som gör samma sak.... :dummer

Håller med er om att det inte är en samlarhoj, men för att poängen ska gå fram: :fakta
Pink-Ferrari-pink-color-883348_500_375.jpg

Hursom, ska bli sjukt kul att se resultatet! :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC