aprilia rs 125-02

Svanen skrev:
Kolla min signatur.
Skrev fel också :huvet
1000kr var det.

Köpte den på Ebay, från en firma i England.
Tror inte den går att köpa löst men jag tippar på att isåfall ligger nog priset runt 2000kr.

okok hur lång tid tog det att få hem den ?? så jag vet nästa gång så jag inte betalar 2700för en kolv.....

ok tack för svaren. Då tror jag att jag beställer en från geiwis

jo förresten, jag skulle också vilja veta om era aprilia brukar vara lite trögstartade när det är kallt ute?

lasse kongo skrev:
men va fan för 3000 jävla mög!!!
var det helt nytt ?? så för 300 mer så kunde jag fått en ny cylinder :huvet
Jag snacka med Racingkonsult i Stocholm om cylindrar + kolvar igår. Dom hade nynikasilade original för utbyte och nya Mitaka grejjer, även nya vevaxlar på hyllan för RS.

6008pro skrev:
Jag snacka med Racingkonsult i Stocholm om cylindrar + kolvar igår. Dom hade nynikasilade original för utbyte och nya Mitaka grejjer, även nya vevaxlar på hyllan för RS.

min aprilia starta de direkt jämt med choke förstås när det var ca 0 krader ute :banana

mvh tomas

6008pro skrev:

gött ringer dom om det skär då

Haha, det är bara för att det är Aprilia va ? Min kolv byttes för ca 700 mil sen(Honda NSR, då hade den gått 3000 ) och jag tror inte jag kmr behöva byta den igen då jag kmr hinna köra max 800 mil till ?

lorkan skrev:
Haha, det är bara för att det är Aprilia va ? Min kolv byttes för ca 700 mil sen(Honda NSR, då hade den gått 3000 ) och jag tror inte jag kmr behöva byta den igen då jag kmr hinna köra max 800 mil till ?

wooow, nu var du riktigt "cool" när du kunde snacka skit om en 10 gånger så bra båge...

Fuzzman skrev:
wooow, nu var du riktigt "cool" när du kunde snacka skit om en 10 gånger så bra båge...

de va la lite onödigt att skriva eller? inlägget`är ju 4 veckor gammal eller nåt :tungan

men sen vet ju alla just varför aprillias cyllar är så billiga :banana :hihi

Soulflylost skrev:
de va la lite onödigt att skriva eller? inlägget`är ju 4 veckor gammal eller nåt :tungan

men sen vet ju alla just varför aprillias cyllar är så billiga :banana :hihi

vet du det att en orginal cylinder till en rs 125 kostar ca 9999kr från starol racing sen kolven kostar runt 2500kr, alla som kör racing har lite rabbat på det här, men liknade pris.... fatta vad dyrt det är. Men det går ju att omnicasila eller köpa pirat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT