Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förra året var elektronikstyrning bra skit, i år är det ett problem.
Skaffa en linje ffs.
Orättvist e va re e! Orättvist!Alla får ha åsikter förutom jag har jag märkt den senaste tiden![]()
Personligen tycker jag det är positivt med människor som vågar tänka om.
Får man fråga varför du har köpt en bmw s1000rr som "råkar" ha lite hjälpmedel.....Om du nu ändå tycker att det är bättre utan.....
![]()
Förra året var elektronikstyrning bra skit, i år är det ett problem.
Skaffa en linje ffs.
Modigt med självporträtt i avataren![]()
Fast får jag välja, så är det roligare att bli snabbare pga att jag blivit bättre, inte att hojen blivit bättre.För mig är körglädje att bli snabbare runt en bana, detta innebär att man måste pressa sig bortom sina egna och hojens gränser hela tiden. Dessa hjälpmedel som börjar visa sig på fabrikshojar höjer körglädjen för mig, inget annat.
...
...................................Men min gixxer från 2003 har också den där råa känslan som en förgasarmotor har, även då den har insprutning.
Älskar denna hoj, det är min drömhoj o jag har den![]()
Fy faen!! Vilken mardröm alltså!
Hjälpmedel som ABS, TC och sånt på hoj är jag inte emot. Men när det kommer till moderna bilar som parkerar själv, bromsar själv och sånt tycker jag det har gått lite för långt.
Intressant diskussion, har själv undrat om det egentligen blir bättre eller roligare.Som tur är, så är det inte obligatoriskt.
Vår stora bil har tomatlåda, farthållare, ABS, ESP och grejor.
Naturligtvis använder jag det.
Det är ju bekvämt.
Men Asconan (ja till och med Agilan) är oerhört mycket roligare.
En motorcykels främsta syfte, för mig, är att vara rolig på enklast möjliga sätt.
Just enkelheten är viktig för mig.
Jag vill varken ha insprutning eller vätskekylning.
Och det påverkar ju inte ens körkänslan.
Förutom psykiskt.
Fast får jag välja, så är det roligare att bli snabbare pga att jag blivit bättre, inte att hojen blivit bättre.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |