Reläet var bränt men jag fann ett på skroten i Kramfors. Men tydligen så fick batteriet en käftsmäll också så jag måste tjacka ett nytt imorrn. Jag laddade upp det efter första tomkörningen och det gick bra men sen blev det kasst. Var väl regulatorn som skicka för mycket på det sen kanske? Alternatorn verkar ok...Nästa hoj blir nog en med kick, och magnettändning. Underbart
En sladd till lyset sen är det bra.
Drog upp hojen i 170 då lägger färddatorn av...Pallade väl inte för vibbarna tror jag trots att den egentligen var gjord för HD
Jobbade till halv tie ikväll men i morrn så drar jag åt Hälsingland och reggiefest hos Gandalf.
Kanske Nccr har nån mätare som funkar också. Men det är faktiskt ganska befriande utan.....
Jo då den går lite i varmaste laget ligger på 90grader på landsväg och i stan kan man inte köra så länge innan det stiger mer. Ska låta göra en större kylare i vinter tror att med en större volym så kanske det löser sig. Vill ogärna göra en spoiler eller sätta in elfläktar. Då faller idén med bygget om jag ska sätta kåpor på´n igen...Sen så blir det nog ett lägre styre och lite uppsnyggning runt det. Annars så går den kanon, kan gå en aning snålt med nya piporna så man skulle ha kollat mappningen.