Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har svårt att tro att det stämmer. Dom här greppskinnen måste vara motorcyklismens ormolja.
Kanske skulle ta med den där maskinen till nästa GP-race och visa för Lorenzo, Rossi och de andra att de gör fel
Kanske skulle ta med den där maskinen till nästa GP-race och visa för Lorenzo, Rossi och de andra att de gör fel![]()
Meh!? Får du inte ont i kewken om du bromsar med räjsbromsar utan att knipa om tanken?
![]()
Näe... Jag håller emot med armarna... Det är ju inte direkt 20g i inbromsningarna...![]()
Meh!? Får du inte ont i kewken om du bromsar med räjsbromsar utan att knipa om tanken?
![]()
Jag brukar flytta penis åt sidan, inåt kurvan, och sätta låret mot tanken istället när det är bromsdags. Då kan jag vara mera avslappnad i kroppen och flytet blir bättre när jag hänger av i kurvan jag bromsar inför, då jag redan förflyttat mig.
//Glad amatör
Kanske skulle ta med den där maskinen till nästa GP-race och visa för Lorenzo, Rossi och de andra att de gör fel![]()
Jag har sett det på Stoners hoj, och vill minnas även på Pedrosas.![]()
Ha ha ha!!! EXAKT!!!!!
Jag har lite problem med alla dom där skolorna, vare sig det är CSS, SMC, eller vad det nu må vara... Det är ALLDELES för stort fokus på att man ska sitta såhär, ha huvudet där, tryck på den foten, tryck på den handen, titta där, sikta där, flytta vikten, kläm med benen, stöd med armen, titta hit, titta dit, tryck på den foten, flytta vikten, titta ditåt... Vem fan har tid att köra hoj fort när man ska hålla reda på allt det där...
Sitt skönt på cykeln, och fokusera på körningen istället... Det är ju bara kolla på alla snabba förare... Ta hela MotoGP, Moto2, WSBK, och WSS fältet och kolla hur dom sitter och rör sig på hojarna. Det finns lika många stilar som det finns förare, och INGEN gör som man lär ut på dom här kurserna/utbildningarna...
Det känns som att man tar något enkelt, och gör det avancerat och krångligt...
Det är alltså ingen inom motogp mm. som hänger ut från hojen, ingen som tittar
dit dom ska osv?
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |