Anthony Gobert

Vet inte vad han gör, men med tanke på att han har brännt sina kort i så många team borde det vara omöjligt att få en ny styrning.

Han kanske skulle börja köra i AMA-Supermotard.

Det har aldrig förekommit ett värre slöseri med talang. Vilket på ett sätt är synd, men samtidigt har depåns ende rockstjärna bjudit på mycket kul under sin karriär.

Jag kan inte låta bli att beundra en kille som skiter i fredagens kval och i stället sniffar kokain och dricker whiskey för att sedan komma bakis till lördagen och ta pole position. Det är rock n roll!

och när han körde ducce i usa, då sa han, jag ska kolla hur fet jag kan bli och ändå slå dom andra...

Han åkte ju fast i ett dopingtest då han hade kokain i blodet när han körde gp500 (för suzuki om jag inte mins fel). Han blev ivf sparkad all världens väg av teamet men blev inte avstängd av FIM. :banana

Borsiin JR skrev:
Han åkte ju fast i ett dopingtest då han hade kokain i blodet när han körde gp500 (för suzuki om jag inte mins fel). Han blev ivf sparkad all världens väg av teamet men blev inte avstängd av FIM. :banana

vad jag minns så var det gräs han åkte dit på

Chris Ash skrev:
Det har aldrig förekommit ett värre slöseri med talang. Vilket på ett sätt är synd, men samtidigt har depåns ende rockstjärna bjudit på mycket kul under sin karriär.
Mest synd. Han hade kunnat vara odräglig, oförskämd och låta bli att hålla sig i form utan att be om att få sparken i varje team han fick jobb hos. Hade varit kul som fan att ha haft honom i 500/MotoGP som någon (som Fogarty) som kallade en spade för en spade. Och samtidigt körde som f-n.

Borsiin JR skrev:

Jo han blev avstängd den gången (med).

Det har han väl gjort en gång det med....... Oavsett vad han åkte fast för är det tragiskt att om man nu har fått en bra styrning så schablar man bort den med att röka

Borsiin JR skrev:
Det har han väl gjort en gång det med....... Oavsett vad han åkte fast för är det tragiskt att om man nu har fått en bra styrning så schablar man bort den med att röka
Stackarn fick all begåvning till att köra motorcykel. Det blev inget kvar till huvudet.

Ett annorlunda tilltag var även när han kissade i Scott Russels(visst var det Scotts hjälm?) hjälm.

Stod inte allt det här i en bike (SUPERBIKE) från stenåldern har ett svagt minne av detta......... :hihi

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back