Anthony Gobert, tragisk figur...igen...

Senaste uppdateringen av Anthony Gobert... Han var ju försvunnen men hans bror hittade honom förra året..

Nu ligger dock Anthony på dödsbädden efter kort tids sjukdom, enligt hans bror Alex på X.
Tragiskt men nu får han snart ro i sin kropp. En kille som verkligen kunde röra till det på alla plan. Pissa i sin teamkamrats hjälm ( är det bevisat)

En bekant till mig som åker hd och hamnat bland de rödvita sa en gång till mig på en hojfest att alla motorcyklister är mer eller mindre alkoholister.
Sen utvecklade han resonemanget med att vi allihop är sensationssökare i viss grad och det tar ut sin rätt båda här och där. I några fall kanske det är absolutisten som får sin kickar uppfyllda bara genom att åka hoj medans några andra söker ännu fler kickar i livet och det även blir droger ovanpå allt.

Det hela gäller nog även många idrottare i största allmänhet. Gobert är ju inte den enda idrottaren som inte kan hantera livet utan kickarna och slutar som missbrukare. Många andra idrottare blir entreprenörer och får kanske sina kickar där.

Sammanfattningsvis handlar det kanske bara var på den skalan vi hamnat. Och kanske lite tur med livsvalen.

En bekant till mig som åker hd och hamnat bland de rödvita sa en gång till mig på en hojfest att alla motorcyklister är mer eller mindre alkoholister.
Sen utvecklade han resonemanget med att vi allihop är sensationssökare i viss grad och det tar ut sin rätt båda här och där. I några fall kanske det är absolutisten som får sin kickar uppfyllda bara genom att åka hoj medans några andra söker ännu fler kickar i livet och det även blir droger ovanpå allt.

Det hela gäller nog även många idrottare i största allmänhet. Gobert är ju inte den enda idrottaren som inte kan hantera livet utan kickarna och slutar som missbrukare. Många andra idrottare blir entreprenörer och får kanske sina kickar där.

Sammanfattningsvis handlar det kanske bara var på den skalan vi hamnat. Och kanske lite tur med livsvalen.

Andelen motorcyklister med skrynkel i NPF-regionen lär vara enorm - om någon skulle bry sig om att titta.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman