Antal mil säsongen 2007?

Hur många mil blev det 2007?

• Antal röstningar
    0
Utan hoj i ca 1½ mån mitt i sommaren pga. stöld, så jag har en del kvar att ta igen innan det blir vinter. Ligger på kanske 600 nu, men det blir nog i alla fall ett par hundra till hoppas jag. :)

Kört ca: 100-150 mil R1, och nästan 700 mil R6 i år, och bör ju bli lite till iaf. innan snön kommer..

Robban

Många som kör uppåt 1000 mil men de flesta hojar som säljs har gått runt 200 mil/år..? :rolleyes: Fast det är ju bara importhojar som skruvas. :tungan

Med övningskörning drygt 600 mil fram till mitten av juli.. :rolleyes:

Många som kör uppåt 1000 mil men de flesta hojar som säljs har gått runt 200 mil/år..? :rolleyes: Fast det är ju bara importhojar som skruvas. :tungan

Kollar du pollen så är det ca:20% som kört 300 mil eller mindre och det är väl dom som i första hand kanske inte värdesätter ytterligare värdeminskning och dyra försäkringspremier och därför säljer.
Sen att det skruvas är ju ingen hemlighet men de flesta går ju att avgöra på skicket,har hojen gått 300 mil på en säsong så ska den se ut som ny och inte som den varit med i paris/dakar.

Har själv kört ca:1300mil på hojarna nu men ställde inte ner förrän jul förra året så det blir nog ett gäng till.

Henrik
PS. -12 i 180 biter i skinnet! ;)

fan jag trode jag var superman med mina hittils 1100 mil, det är dubbelt upp vad jag kört dom andra åren,men så ställde jag av den ena bilen så jag har bara haft hojen o köra med.
det har faktiskt funkat bra o har sparat mig ett par tusen, kommer göra så nästa säsong med :yoparty

Endast 125 mil i år. Lägsta någonsin. Mc intresset har verkligen minskat tyvärr.

Men det vart ju så dåligt väder så det är nog det kortaste på ett år sedan man hade 125:a.

Cirka 350 mil varav ungefär 100 av dem på bana...

Skyller på att ha varit utan motorcykel i två månader på grund av sega verkstäder och försäkringsbolag. :näsblod

Men nästa år då kommer det vara bra väder hela sommaren och ingen ska få komma och krocka med mig. Minst 1000 mil blir det då. :D

Jag kommer inte att svara på några frågor om vilken milkostnad det blev den här säsongen. :mad:

fick mitt A körkort i maj och har kört ca 600 mil nu,, har inte blivit mer för allt regn,, annars hade det nog vart 1000 mil skulle jag tro.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra