Antal mil säsongen 2007?

Hur många mil blev det 2007?

• Antal röstningar
    0
:yoparty pjaaa de blev väll 800-1000 mil i sommar pga körkortet för A togs en bit in i sommaren och hojjen köptes samtidigt.. men de borde väll bli de trippla nästa sommar, åt minstone e dubbla!! :yoparty

Jag klämde 900 mil till Istanbul t.o.r. På det kan man plussa på alla "vardagsmil" så jag närmar mig nog 2000 nu.....

..knappt 700 hittills..pga mycket strul med ratbiken...men vadå säsong,den e väl året runt om de bara e bara vägar...

40 mil bana och knappt något på gata med gathojen. Sedan kraschade jag racehojen som jag hann köra 75 mil på och fick ha gips under sommaren. Inte den bästa av säsonger vad gäller hojåkning. :rolleyes:

strax över tusen..men ca 500 av dom på motard(de borde räknas dubbelt då man får minst dubbelt så ont i arslet), resten på viffern..

850 men blir nog några till innan nyår?

Runt 400 mil... stod stilla under 2 månader dock, eftersom jag smällde med ett rådjur.

kanske hinner med 100 mil till innan jag ställer av.

Så lite har jag aldrig kört :huvet

Ungefär 2 200 mil hittills and still counting... :hojsmilie

1200+...å nästan bara krokvägar runt sthlm.. :tungan bulten mest besökt såklart, f-n nästan som en drog... med rosenhill som hjärta... :D

Måste bara fråga KJECOP: vArFÖR :confused: kör du K1200 även privat :confused: Blir inte det som att sitta på jobbet????

Måste bara fråga KJECOP: vArFÖR :confused: kör du K1200 även privat :confused: Blir inte det som att sitta på jobbet????
Hmm... :va Så har jag aldrig sett på det. Min tjänstehoj och min privata är trots allt väldigt olika. Tjänstehojen skulle jag vilja säga är en GT modell, alltså mera en touringhoj än min egen vilken är en RS (sporttourer). Det kan vara svårt att tro men min egen hoj är mindre och smidigare än tjänstehojen.

Jag trivs med den hojen så det gör mig inget. Men jag har börjat på BMW K1200S istället och den är väldigt olika min nuvarande hoj.

Hamnade på ca 600 mil (hinner nog med några till :))

150 mil runtrunt och 1450 mil på väg med en långresa till.....

Mantorp.

Bulten är mitt andra hem..:Rockbanan :Rockbanan

700+ sedan i Juni då det drog för mycket i gashanden så att hoj var tvungen att införskaffas. Kommer säkert bli en del till om jag forsätter att skjuta upp det här med att skaffa vinterförvaring =)

Känns som att åtminstone sporthojar körs generellt ganska lite. Som min 99:a som gått 3000 när jag handlade den. Det blir ju ungefär 3000/7år = 400 mil per år. Tycker det är ungefär samma statistik på väldigt många cyklar som man tittar på. Ibland undrar jag nästan om folk trixar med sin mätarställning. =)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra