Annons, Yamaha R1

Så en STRYPT sporthoj är alltså inte en sporthoj ? Hur många hästar måste en sporthoj minst ha, för att räknas som sporthoj ? Bakhjulshästar eller motorhästar ? :rolleyes:[/QUOTE]

minst 14 tycker iaf jag :tomten i maskin då alltså :fyllisar

Var å kollade på en Retta igår -03 bra sugen! Hur lång garanti är det på dem? Priset borde ligga mellan 70-80k om jag förstår er rätt?? Beroende på en massa saker så klart men denna har väldigt lite mil på mätaren samt allt lull lull...

( kanske man blir märkes otrogen men alla hyndor nyare än -01 är ju sååååå dyra att försäkra :gråta )

Ingen som vill bekräfta eller dementera mitt tidigare inlägg?? Vill känna det där extra stödet innan slantarna rinner iväg :tungan

Anderzzon skrev:
Ingen som vill bekräfta eller dementera mitt tidigare inlägg?? Vill känna det där extra stödet innan slantarna rinner iväg :tungan

köp den bara .. skulle man säga nej så skulle du ändå köpa den hehe

Anderzzon skrev:

Beroende på skick, antal mil och extra lull-lull så borde väl priset normalt ligga på runt 70k.

Automan99 skrev:
köp den bara .. skulle man säga nej så skulle du ändå köpa den hehe

:lol precis

$noop skrev:
Beroende på skick, antal mil och extra lull-lull så borde väl priset normalt ligga på runt 70k.

Ok, ja priset håller jag för mig själv men nu är den min snart iaf!

R1 -03, pclll, slip-on, rensad bak, sänkt, depåstöd, ny slang bak, styrdämpare och 300 mil på mätaren samt uttagen -04 :D

Aja dubbel glädje då snön försvinner då :)

DYRT DYRT
Köpte min gsxr 1000 04 för 82000 förra månaden ovh den har gått exakt 87 mil dock helt otiginal men men....
köp inte av någon handlare köp privat se till serviceboken är som den ska bara......
men du köp en gixxer istället varför :banana :banana ha det näst bästa...???????

Bifffen skrev:
DYRT DYRT
Köpte min gsxr 1000 04 för 82000 förra månaden ovh den har gått exakt 87 mil dock helt otiginal men men....
köp inte av någon handlare köp privat se till serviceboken är som den ska bara......
men du köp en gixxer istället varför :banana :banana ha det näst bästa...???????

Vet inte vems du svarade på men ja e nöjd me mitt pris, vaffö inte Suzuki för att premien är hutlös :)

Varför svarar bara gixxerägare i denna tråd :D

Anderzzon skrev:
Vet inte vems du svarade på men ja e nöjd me mitt pris, vaffö inte Suzuki för att premien är hutlös :)

Varför svarar bara gixxerägare i denna tråd

Varför har du hojen till salu om den är så bra och har så billig premie????
tycker det är jävligt dyrt 79000 för en r1 med så många mil på mäyaren
köper han den är han sååååååååååååå luradddddddd.....

Bifffen skrev:
Anderzzon skrev:
Varför har du hojen till salu om den är så bra och har så billig premie????
tycker det är jävligt dyrt 79000 för en r1 med så många mil på mäyaren
köper han den är han sååååååååååååå luradddddddd.....

Ja det kan ja hålla med om, bladen är till salu för att ja vill byta helt enkelt, till något annorlunda. Bäst premie på nått nyare än -01 fick ja på en retta -03. Ja brukar byta bil och båge varje år ungefär... Varför byter du hoj och bil ibland??

Att köpa en r1a -03 med 2000mil på mätaren är inte så smart för 79tusen. Tänk dig, du kör 2000 mil sen säljer du. 4000mil, vem vill köpa för 60tusen?
Du förlorar väldigt mkt på en sån affär i längden tyvärr.. kommer nya rettor hela tiden, ha tålamod :tummenupp

säger som många andra DYRT

men jag skilljer mej från mängden köp en 600 iställe roligare att ha 1000 kubikare efter sig då :hihi :hihi

Urs att jag lånar tråden lite... en 03 med 1500 mil på mätaren, svensksåld och inget lullulll
för 73500:- är det någorlunda bra pris?? Den aktuella hojen är fräsch och nästan helt original, endast rensad fläpp och bobbins.

red_ninja skrev:
Urs att jag lånar tråden lite... en 03 med 1500 mil på mätaren, svensksåld och inget lullulll
för 73500:- är det någorlunda bra pris?? Den aktuella hojen är fräsch och nästan helt original, endast rensad fläpp och bobbins.

Det låter lite vettigare iallafall i mina öron :)

Anderzzon skrev:
Ja det kan ja hålla med om, bladen är till salu för att ja vill byta helt enkelt, till något annorlunda. Bäst premie på nått nyare än -01 fick ja på en retta -03. Ja brukar byta bil och båge varje år ungefär... Varför byter du hoj och bil ibland??

För att jag vet inte vad jag ska göra av alla pengar .....
nää då är andra hojen jag har hade en ny 636 som första hoj men den va föööööööör dålig.........
du köp en custom har
hört dom har grymma premier :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma