Annons, Yamaha R1

Tycker det är lite dyrt jag.

Köpte en -03 med 380 mil på mätaren. Miniblinkers överallt, rensad bak, akra slipon och styrdämpare, bredare nytt däck bak, sv-såld o servad o så som den ska och för detta efter lite prut o diskution 73 000. Privat dock. Är det sen helsystem osv o annat roligt så kanske det kan vara värt det, men rent spontant så här "off-season" tycker jag det är lite dyrt!? :confused:

$noop skrev:
för dyrt med så många mil på mätaren...

dom står ju så högt på blocket osv..? ja har inte heller lust att åka 200 mil för att hitta en! det ingick en del grejjer som undertail osv på den också..

Alldeles för dyr! Vänta lite och slå till på min när jag fått ihop den så ska du få ett pris du inte kan tacka nej till... :brinnerup

Du får en Gsxr 750 04 för de pengarna. Köp en sån i stället, skulle jag gjort utan att tveka.

No:46 skrev:
...du körde ju säkert strypt när du var 19...detta är ett sporthojsforum :tummenupp

svan_gun.jpg

Sport? :va

Kristofer86 skrev:
dom står ju så högt på blocket osv..? ja har inte heller lust att åka 200 mil för att hitta en! det ingick en del grejjer som undertail osv på den också..

det beror antingen på att folk övervärderar sina hojar eller att dom lämnar prutmån. Nästan 80 papp för en -03 med 2000 mil...jissess.

Du kan säkert få en -04 för dom pengarna

Säg att du tar den om dom går ner 10000 eller om du får med ett helställ om du inte har nåt. Går dom inte med på det så säg att du vill ha nästa service gratis.
Du kan ju alltid testa. Det känns ju spontant lättare att få med sig grejer än överblivna pengar i fickan.

Ja vill ha en 02-03.. och ja det är en blå ja är ute efter och det kryllar inte av dom! ja tycker också att det är dyrt men det är fortfarande en sån jag ska ha! sen om ja ska köra strypt eller hur ja har råd att försäkra den har väll inte med saken att göra eller???? läs gärna första inlägget igen!

ni andra tack för några bra tips:)

begge skrev:
31 mars blir grappen 20 snurr, grattis i förskott.

//Emil

Va fan ! That's my birthday too. :D

Nice bik. Fast det är en skramlabra. :D

No:46 skrev:
...du körde ju säkert strypt när du var 19...detta är ett sporthojsforum :tummenupp

Så en STRYPT sporthoj är alltså inte en sporthoj ? Hur många hästar måste en sporthoj minst ha, för att räknas som sporthoj ? Bakhjulshästar eller motorhästar ? :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman