Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Är hojen såld eller har han bara tagit bort annonsen för att "någon har börjat nysta i historian"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är hojen såld eller har han bara tagit bort annonsen för att "någon har börjat nysta i historian"?
Ja hittelön kan man ju bara se sig i stjärnorna om.
Iaf när man har med försäkringsbolag att göra. De sägar bara tack och bock. bra att du hittade hojjen... vi hör av oss om det är ngt mer vi undrar över.
Sen är det vara att känna sig blåst på degen.
Det enda du kan vara glad för är att förhoppningsvis den riktiga ägaren får tillbaka sin hoj.
//T
Om den är såld är det ju dock ingen garanti för att den inte var stulen. Snarare att det helt plötsligt blev betydligt svårare att spåra den om så är fallet.
Eller så hittar han bara på att den är såld så att diskussionerna här ska avta så att han kan sälja den på annat sätt än Blocket.
Charader är alltid trevligt, så varför inte!?
Få se nu.
Om man syftar på en person (i detta fall Sherlock Holmes), måste man inleda namnet med stor bokstav. Annars kan det ju betyda vad som helst, eller hur?
Antar att "lr" ska betyda "eller", vilket ju inte heller stämmer då det blir "ellärr".
"e väl ba o", vad fan säger man om denna rappakalja!?
Avslutningsvis, "linka" gör någon som har svårt att gå.
Annars var det inget speciellt.
Enda anledningen till att jag postade här var om någon ev. skulle känna igen skiten och minnas sin kompis syrras kusins hoj som blev stulen för ett tag sen.. skit samma, orkar inte förklara.
Personligen skiter jag i om den e stulen eller inte, jag ska inte ha den!
Charader är alltid trevligt, så varför inte!?
Få se nu.
Om man syftar på en person (i detta fall Sherlock Holmes), måste man inleda namnet med stor bokstav. Annars kan det ju betyda vad som helst, eller hur?
Antar att "lr" ska betyda "eller", vilket ju inte heller stämmer då det blir "ellärr".
"e väl ba o", vad fan säger man om denna rappakalja!?
Avslutningsvis, "linka" gör någon som har svårt att gå.
Annars var det inget speciellt.
Welcome to the new century.
Visste dock inte att det var grammerpolicesom va här o spöka men du kanske är lite trög.
.
Jag tycker också det var ett bra initiativ.
Dock undrar jag...har inte cbr600-00 Hondas HISS startspärr? Cbr900 har det från 00.
DUUUDE..helt irrelevant...men är det du som brukar hälsa på din tjej/polare vid prytzgatan med jämna mellanrum ? gul vfr ?
Nope! Why?
// Niklas
Lycka till Sherlock ( här använder han namnet på en berömd englandsbaserad detektiv från 1800 talet, lite skämtsamt men "alla" brukar förstå, från ca: 8 års ålder )
Lät Marcko som om han frekvent använder illegala substanser?
du kan ju alltid länka till polisen ( tipsa polisen med en sk hyperlänk )
Om det är av intresse för dig?
Fattar du fortfarande inte kan jag göra lerfigurer och köra lite charader för dig i webkameran....
Fattar inte vad det är för fel på fjantarna i detta forumet??
Det är ju mer eller mindre själv klart att det finns stöldgods på blocket. En av de största annonsmarknaderna i Sverige. Och de är mer eller mindre sofistikerade. Har själv råkat på min 125 skoter som såldes som en moped. Den killen var inte den mest intelligenta världen har skådat
Klart som f-n att man skall rapportera om man tycker någonting är fel. Sedan så är det ju kasst att gå till polisen, de gör ju ändå ingenting. Ett forum är väl bra att visa och ställa frågan på.
Allt detta kallas för civilkurage. Någonting vi här i Svedala är skit dåliga på
Bara en massa "svennar" som sticker huvudet i sanden och låtsas som om ingenting har hänt. "F-n det är ju inte mina grejor så jag bryr mig inte". Mycket smart tänkt! Vems grejor är det nästa gång![]()
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|