Anna Odell på TV4 nu

Återträffen är säkert bra och man förstår mer av komplexiteten i mobbing, är det mobbarens fel att Anna är tard elelrär det Anna som blir tard på grund av mobbaren?

Sannerligen inte lätt att veta

Pk kanske men jag tycker inte Fr. Odell verkar retarderad det minsta. Intelligent och vaken snarare.

Återträffen är säkert bra och man förstår mer av komplexiteten i mobbing, är det mobbarens fel att Anna är tard elelrär det Anna som blir tard på grund av mobbaren?

Sannerligen inte lätt att veta
Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.

Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.

Absolut, men man kan ändå fråga sig varför vissa personligheter tyvärr råkar illa ut gång på gång. Mobbing är fruktansvärt och aldrig OK, men vissa typer av människor verkar vara mobbing-magneter. Det ursäktar ingenting, men det är fortfarande intressant. Att Anna kom ut som mobboffer några år efter att hon vispade upp avgrundsdjupt hat mot sig själv på eget bevåg kan liksom inte förbises ur ett filosofiskt perspektiv.

/Filosof

F.ö. när man läser inläggen i den här tråden så verkar det som att Anna fortfarande är mobbad...

Och säkert Anders Borg och Barack Obama. Men det förklarar inte hur Anna Odell skulle vara tard.

Personligen tycker jag rätt illa om både Obama och framför allt Borg, men det föranleder inte att jag stoppar dem i samma fack som Breivik, det får stå för dig.

Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.
Om de då inte gjort något fel, varför är de då rädda?

Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.

Intervjuerna är väl också riggade, eller vilka menar du?

Jag har ingen kunskap vad gäller denna person. Hade ingen aning om vem det vara innan jag snubblade över tråden här.

Jag tror inte att man kan säg att deras ovilja att möta henne beror på rädsla. Det är hon som gör det antagandet. Det var inte länge sedan vi urartade i en annan tråd där vissa tyckte att man borde förstå när man inte är önskad i en grupp och självmant hålla sig borta.

De ville kanske helt enkelt inte ha med henne. Hon kanske inte hade varit välkommen oavsett uppmärksamheten kring hennes person.

Åter till ämnet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT