BlöjRäsern
Gränsfall
Jag skulle aldrig banga att banga Anna.
FiCksade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle aldrig banga att banga Anna.
Pk kanske men jag tycker inte Fr. Odell verkar retarderad det minsta. Intelligent och vaken snarare.
...Intelligent och vaken snarare.
Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.Återträffen är säkert bra och man förstår mer av komplexiteten i mobbing, är det mobbarens fel att Anna är tard elelrär det Anna som blir tard på grund av mobbaren?
Sannerligen inte lätt att veta
De epiteten kan man definitivt etikettera Anders Behring Breivik och Fidel Castro med också.
Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.
Och säkert Anders Borg och Barack Obama. Men det förklarar inte hur Anna Odell skulle vara tard.
Personligen tycker jag rätt illa om både Obama och framför allt Borg, men det föranleder inte att jag stoppar dem i samma fack som Breivik, det får stå för dig.
Vi förtydligar:
Breivik och Castro i samma?![]()
Ja det är typ samma, antidemokrater, massmördare, intelligenta, idealister.
Same shit i min bok.
Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.
Om de då inte gjort något fel, varför är de då rädda?
Varför släpptes hon från psyket?
Varför släpptes hon från psyket?
Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.
Om de då inte gjort något fel, varför är de då rädda?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |