Anmälda till Anderstorp-rejset

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Jag vet inte om den här listan gått ut till alla men det verkade inte riktigt så, så jag kopierar in den här och hoppas att ingen blir arg ;D (jag fick den för att jag är anmäld i RR)

Supermoto 450:

Jörgen Huvell
Johan Lennartsson
Robert Gull
Kaj Karlsson
Carl-Fredrik Ryott
Thomas Fremstad
Mickael Kallies
Per Klippinge
Christian Nilsson
Christofer Barrett
Tim Cedergren
Hampus Ahlsén
Peter Mackhé
Pelle Svensson
Fredrik Karlsson
Joakim Danielsson
Roger Gustavsson
Olof Eriksson
Bjarne "Balja" Peinert
Fredrik Allebjörk
Andreas Eriksson
Jimmy Lindström
Thomas Gillisson
Anders Nilsson
Henning Brokerud
Johnny Cedergren
Anders Lantz
Dennis Eriksson
Mika Erholtz

Supermoto Open:

Christian Kronnäs
David Starnberg
Daniel Jonsson
Joakim Engström
Jimmy Eriksson
Ståle Björdal
Fredrik Mann
Christian Liljekvist
Johan Birgersson
Emil Sörehall
Ola Andersson
Stefan Karlsson
Kjell Johansson
Stefan Ljungberg
Robert Susa
Marcus Jonsson
John Stambeck
Claes Johansson
Kenneth Bodingh
Roger Palmér
Mikael Stambeck
Kim Gustavsson
Mats Malmberg

Siste mannen på listan är anmäld med Highland, kul!

Robert Gull? Är det unge Robert Gull som kör 125R eller finns det två stycken Robert Gullar?

Gustav O skrev:
2103552 Robert Gull? Är det unge Robert Gull som kör 125R eller finns det två stycken Robert Gullar?
Det är densamme :) Han var och testade med oss i Spanien. Gick bra på stora öppna banor men hade det lite svårare när det blev tight. Men det gick fort för honom att utveckla å kanske han åker bra på alla avsnitt nu?

Intressant lista.

En del av dessa kommer inte få åka en meter eftersom de inte löst ut sina licenser. Dax att kolla upp det! Det är SuperMoto A som gäller, ingen kommer få starta med Cross, RR eller engångs lic.

Samt att det saknas förväntade namn så som Eifrem & Ejdehage och några till..

jaja, så kan det vara vi får väl se vilka som kommer och inte...

Tamtech skrev:
2103694 Henning o Ståle...

Grymma!!

Olof Eriksson skrev:
2103668 Det är densamme :) Han var och testade med oss i Spanien. Gick bra på stora öppna banor men hade det lite svårare när det blev tight. Men det gick fort för honom att utveckla å kanske han åker bra på alla avsnitt nu?
Coolt. De tighta sakerna borde gå bra med tanke på minimoto-bakgrunden. Hoppas han kör 125:a också.

Butler skrev:
2103761 Intressant lista.

En del av dessa kommer inte få åka en meter eftersom de inte löst ut sina licenser. Dax att kolla upp det! Det är SuperMoto A som gäller, ingen kommer få starta med Cross, RR eller engångs lic.

Samt att det saknas förväntade namn så som Eifrem & Ejdehage och några till..

jaja, så kan det vara vi får väl se vilka som kommer och inte...
Extra intressant är att jag tydligen ska köra min 650 i moppeklassen :tummenupp :tomten
Jag anmälde mig till "Supermoto Open" men de kanske hade en annan indelning just den dagen...

Supermoto skrev:
2104179 Extra intressant är att jag tydligen ska köra min 650 i moppeklassen :tummenupp :tomten
Jag anmälde mig till "Supermoto Open" men de kanske hade en annan indelning just den dagen...
Nu blir jag faktiskt lite besviken. Jag ville ju köra mot dig :mad:

Gustav O skrev:
2103867 Coolt. De tighta sakerna borde gå bra med tanke på minimoto-bakgrunden. Hoppas han kör 125:a också.

Jodå, Robban kommer att köra dubbla klasser med huvudmålsättningen att vinna 125 SM. Vidare kommer han att köra supermoto 450 för Catapult Redbull Team.

// Rikard Team Gull Racing

Olof Eriksson skrev:
2103513 Jag vet inte om den här listan gått ut till alla men det verkade inte riktigt så, så jag kopierar in den här och hoppas att ingen blir arg ;D (jag fick den för att jag är anmäld i RR)
.......
Mats Malmberg

Siste mannen på listan är anmäld med Highland, kul!

Tillika VD på Highland. Var snäll mot han :)

Anders G skrev:
2107995 Jodå, Robban kommer att köra dubbla klasser med huvudmålsättningen att vinna 125 SM. Vidare kommer han att köra supermoto 450 för Catapult Redbull Team.

// Rikard Team Gull Racing
Kul! Lycka till med bägge discpilinerna.

Supermoto skrev:
2104179 Extra intressant är att jag tydligen ska köra min 650 i moppeklassen :tummenupp :tomten

Inga problem då det finns 450 i open (Dom har väl bytt dig mot någon från 450-klassen t.ex. C.K.) :mad:

Folket skrev:
2111652 Inga problem då det finns 450 i open (Dom har väl bytt dig mot någon från 450-klassen t.ex. C.K.) :mad:

De kanske åker borrat & strokat för att hänga med. :7peta

Jag heter Lasse skrev:
2112300 De kanske åker borrat & strokat för att hänga med. :7peta
Behöver väl inte borra en 450:a för att åka i Open-klassen.
Det va väl inte att hänga med vi pratade om :huvet

Folket skrev:
2112352 Behöver väl inte borra en 450:a för att åka i Open-klassen.
Det va väl inte att hänga med vi pratade om :huvet

Jag vet att man får köra med en Cresent Compact om man så vill.
C.K. ska ju åka Open så då kan man nog förutsätta att han har mer cc än 450.

Jag heter Lasse skrev:
2112672 Jag vet att man får köra med en Cresent Compact om man så vill.
C.K. ska ju åka Open så då kan man nog förutsätta att han har mer cc än 450.
Har för mig att det stod i nån tidning eller så att han hade ett bigbore-kit på 480 eller något sådant!

Anderstorp SM 29-30/4 . Priset för att få träna 30 minuter på fredagskvällen är ändrat från 500:- till 200 :- . Helt rätt beslut av ARC , då får vi pengar tillbaka .

På min fråga till ARC hur lång träningen är på söndagen har jag fått till svar att vi inte har någon träning på söndagen , känns konstigt eftersom förhållandena på banan kan ha förändrats från lördagen till söndagen . Jag förutsätter att vi har 10 min warm-up på söndagen , men troligtvis skall vi direkt ut till vårat första heat utan warm-up då inget om detta finns att läsa i tilläggsreglerna .

Finns det någon här på "Sporthoj" som kan påverka ARC att ge oss träning eller warm-up på söndagen ???

# 36 Ola A.

Supermoto-rider skrev:
2116535 Anderstorp SM 29-30/4 . Priset för att få träna 30 minuter på fredagskvällen är ändrat från 500:- till 200 :- . Helt rätt beslut av ARC , då får vi pengar tillbaka .

På min fråga till ARC hur lång träningen är på söndagen har jag fått till svar att vi inte har någon träning på söndagen , känns konstigt eftersom förhållandena på banan kan ha förändrats från lördagen till söndagen . Jag förutsätter att vi har 10 min warm-up på söndagen , men troligtvis skall vi direkt ut till vårat första heat utan warm-up då inget om detta finns att läsa i tilläggsreglerna .

Finns det någon här på "Sporthoj" som kan påverka ARC att ge oss träning eller warm-up på söndagen ???

# 36 Ola A.
Jag tror RR-förarna tycker det är tillräckligt orättvist redan och warp-upen är väl indragen för att ni ska få köra två heat.

Back