Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kvantitet framför kvalitet? Jag har iaf hellre 1 pass på 1 timma för endast min klass än 2 pass på 25 minuter för två klasser.2830528Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
Kvantitet framför kvalitet? Jag har iaf hellre 1 pass på 1 timma för endast min klass än 2 pass på 25 minuter för två klasser.
600or som är i vägen på rakorna2830547F-e SBK förare som ligger i vägen i kurvorna och drar förbi på rakorna...![]()
![]()
.
Låter ju som ett fantastiskt bra upplägg... menmen, vi är ju bara rookiesDet kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
När jag mailade med ARC skulle de styra upp så att alla kunde köra men det kunde bli andra klassindelningar.Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
Kvantitet framför kvalitet? Jag har iaf hellre 1 pass på 1 timma för endast min klass än 2 pass på 25 minuter för två klasser.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |