Anmälan RR-SM?

Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.

2830528 Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
Kvantitet framför kvalitet? Jag har iaf hellre 1 pass på 1 timma för endast min klass än 2 pass på 25 minuter för två klasser.

Det kommer ju bli kaos i R600/R1000 gruppen. 25 min pass och över 100 hojar vilket betyder att 60 får köra och 40 får vänta.
När jag mailade med ARC skulle de styra upp så att alla kunde köra men det kunde bli andra klassindelningar.
Om 60 st är max kan de ju inte ha en "session" för 100 hojar.

Tänk att det där klagar alla på varenda tävling, ändå envisas arrangörerna med att baka ihop flera klasser i samma pass...

Falkenberg var ta mig fan bedrövligt. Jag fick 5 varv på ett pass....

När ska arrangören lära sig?

Var det inte några som på eget initiativ delade upp passen i NSB/STK600 gruppen på falken? Kanske läge att göra nåt liknande på Anderstorp?

Fast i just NSB/STK600 kanske det inte blir nåt problem, blir vi över 50 förare?
Fast det är klart, trångt blir det hur som helst...

Kvantitet framför kvalitet? Jag har iaf hellre 1 pass på 1 timma för endast min klass än 2 pass på 25 minuter för två klasser.

Så du kör hellre en klass i 1 timma, än delar på 50 minuter.. Ja, jag också... :D

Last edited:
För en som aldrig varit där tidigare känns dom två träningsdagarna som ganska viktiga.Så hoppas att det blir bättre än vad det verkar så man får ut nånting av det.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...