Anmälan LMS B-race 30/6-1/7

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Hejsan!

Lagom till SM:et så har B-race anmälan öppnat!
Besök www.lms.se för anmälan.

Kostnad: EN dag(lördag ELLER söndag) 600kr
Lördag OCH söndag 1000kr

För mer info besök www.lms.se

Tidschema, TR etc kommer att dyka upp så fort som möjligt, det är lite fullt upp med SM tävlingen till helgen nu bara.

på fredagen (29/6) är det alltså licenskurs, anmälan sker på www.lms.se

Så man har möjlighet att ta sin licens och köra TVÅ tävlingar direkt efteråt.

Mvh Håkan -- LMS Roadracing

Hur är det nu med transponder...

Jag som har för avsikt att köra R600, kan jag dela transponder med en i R1000? :va

I´m in!

Men hur blir det här då? Felskrivet kanske..? :"# Vid anmälan eller betalning efter 10/5 uttages en efteranmälningsavgift på SEK 500:-, dessa 500:- betalas vid ankomst"

Last edited:
I´m in!

Men hur blir det här då? Felskrivet kanske..? :"# Vid anmälan eller betalning efter 10/5 uttages en efteranmälningsavgift på SEK 500:-, dessa 500:- betalas vid ankomst"

20/6 ska det stå... fixat så nu behöver de efter inte se felet ;)
tack så mkt för uppmärksamheten!

Mvh Håkan

Hur är det nu med transponder...

Jag som har för avsikt att köra R600, kan jag dela transponder med en i R1000? :va

klart du kan, se bara till att flytta transpondern ;)

Last edited:
Anmäld, varför det nu kändes viktigt att säga det.

Behövs engångslicens? Vad går en sån på för båda dagarna?

Jag har bara amatörlicens... /Ozto

Finns det transponder att hyra på plats?

Hur ser upplägget för licenskursen ut? Är det teori på torsdagkvällen? Har en jobbarkompis som ska gå den och vi hade behövt planera lite. Finns det nåt högsta antal anmälningar?

Finns det transponder att hyra på plats?

Hur ser upplägget för licenskursen ut? Är det teori på torsdagkvällen? Har en jobbarkompis som ska gå den och vi hade behövt planera lite. Finns det nåt högsta antal anmälningar?

upplägg licenkurs http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=91

högst antal anmälningar till tävling eller licenskurs?
förra licenskursen vare nog runt 70st och tävlingen är det 32 till start och 38 till kval om jag nu minns rätt

Transponder finns att hyra

//håkan

upplägg licenkurs http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=91

högst antal anmälningar till tävling eller licenskurs?
förra licenskursen vare nog runt 70st och tävlingen är det 32 till start och 38 till kval om jag nu minns rätt

Transponder finns att hyra

//håkan

Synd med teorin på torsdagen, hade tänkt att köra kvällsträningen på Anderstorp på vägen upp. Kanske går att lösa ändå, får skicka upp honom med tåg... :tungan

Man kanske får snabba på att anmäla sig då...

EDIT: Finns det tidsschema för söndagen upplagt? Måste planera hemresan, börjar jobba 22.30 på kvällen... :3freak

Last edited:
Synd med teorin på torsdagen, hade tänkt att köra kvällsträningen på Anderstorp på vägen upp. Kanske går att lösa ändå, får skicka upp honom med tåg... :tungan

Man kanske får snabba på att anmäla sig då...

vet inte riktigt när annars det skulle passa med teori, mellan 03-08 på fredag morgon, sen köra resten av dagen? :va :)

vet inte riktigt när annars det skulle passa med teori, mellan 03-08 på fredag morgon, sen köra resten av dagen? :va :)

Jaa det är ju inte mig det drabbar... :hihi

EDIT: Snart anmäld, måste bara fixa mitt fekking MC-ID-kort... Eller det kanske man kan komplettera med senare?

OK. Då blev det fel i min anmälan. :hihi
Måste ändå uppdatera den med transponder så det får bli B vid senare tillfälle.
Ska du köra? :)

Spännande! Då gäller det bara att få ihop hojen tills dess och skaffa sig en engångslicens.

Jaa det är ju inte mig det drabbar... :hihi

EDIT: Snart anmäld, måste bara fixa mitt fekking MC-ID-kort... Eller det kanske man kan komplettera med senare?

enklare för alla om du fyller i korrekt information från början. MCID måste du ha om du tänkt tävla så fixa det bums

Jag heter Roger och jag är en rookie!
Tänk på ovanstående när ni läser mina frågor...
Som rookie kör man ju ingen serie? Eller gör man det? Tävlingen som gick på Anderstorp tillsammans med SM ingår den i någon serie? Ingår tävlingarna i Linköping i någon serie? :va :va :va

Visst brukar det vara någon slags träning före tävlingen/arna? När är den träningen isf och hur lång är den?
:confused: :tummenupp

Jag heter Roger och jag är en rookie!
Tänk på ovanstående när ni läser mina frågor...
Som rookie kör man ju ingen serie? Eller gör man det? Tävlingen som gick på Anderstorp tillsammans med SM ingår den i någon serie? Ingår tävlingarna i Linköping i någon serie? :va :va :va

Visst brukar det vara någon slags träning före tävlingen/arna? När är den träningen isf och hur lång är den?
:confused: :tummenupp

Det är vanlig tisdagsträning innan, fredagen innan är det licenskurs så nej, det är ingen fredagsträning innan B-racet

serier hit o dit, det är uppklassningspoäng på bägge dagarna hos LMS... SM Roookie serie äre väl eller nåt.

//håkan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...