Anmälan LMS B-race 30/6-1/7

Kommer Grevens eller nån sån försäljare av akutbehovsdelar finnas på plats? :va

LMS RR har bjudit in Grevens MC i flera år till B-racet, men hittils har han inte dykt upp. I år har åtminstone inte jag gjort nåt för att han ska dyka upp men visst är han välkommen!
det är ju bara ca 20 mer anmälda än till SM:et och dessutom är det roookisar som krashar hela tiden :yoparty :D

Det kommer vara andra som kommer va där och sälja prylar till bra priser har jag hört...

//håkan
 
Några frågor:

- När kan man tidigast "parkera" sitt ekipage i depån?
- Anvisas man plats eller är det bara att ställa sig på valfri plats som på tisdagsträningarna?
- El i mån av tillgång står det. Hur många kan räkna med el? Alla måste väl ha el, är det många som har elverk med sig normalt sett?
 
Några frågor:

- När kan man tidigast "parkera" sitt ekipage i depån?
- Anvisas man plats eller är det bara att ställa sig på valfri plats som på tisdagsträningarna?
- El i mån av tillgång står det. Hur många kan räkna med el? Alla måste väl ha el, är det många som har elverk med sig normalt sett?


Vi räknar med att skläppa in ekipage på fredag sen etermiddag/kväll efter att licenskursen har kört färdigt, och du blir anvisad plats. Våra ambitioner är givetvis att alla ska tillgång till el och vi tar höjd för det baserat på anmälda:tummenupp

(Christer på sonens konto)
 
Vi räknar med att skläppa in ekipage på fredag sen etermiddag/kväll efter att licenskursen har kört färdigt, och du blir anvisad plats. Våra ambitioner är givetvis att alla ska tillgång till el och vi tar höjd för det baserat på anmälda:tummenupp

(Christer på sonens konto)

Det låter prima!
 
Det kommer bli en intressant helg. Inte kört på två veckor. Första gången på banan i år, lika med första gången på nya bansträckningen. Direkt ut på kval. Det kommer gå sakta. Se upp ;)
 
Det kommer bli en intressant helg. Inte kört på två veckor. Första gången på banan i år, lika med första gången på nya bansträckningen. Direkt ut på kval. Det kommer gå sakta. Se upp ;)

Du har ju sämre ursäkter än mig ;)

Jag
- Har inte kört min egen hoj sen i December (första gången)
- Har inte kört sen i början på Juni
- Har inte kört nya bansträckningen
- Det är premiär-racet för mig på lördag
- Det krampar i lilltån ibland
- Har sovit för lite denna veckan
- kör på brombelägg från förra sommaren
- har gammal luft i bakdäcket
- börjar bli gammal och trött
- har konstiga utslag i skrevet som svider
- har fobi mot svart/vit rutiga flaggor





Skämt o sido, jag håller tummarna för att det ska gå bra för dig, du har utvecklats rejält sen förra sommaren. :tummenupp
 
Jag är trött, stel och gammal utöver att jag inte kört den nya sträckningen på swischtah. Men taktiken från teamchef Henning är klar, det är doping som gäller (perfekt för sprint).
 
Alicia skrev:
Det kommer bli en intressant helg. Ursäkterursäkterursäkter..

Affe_R1 skrev:
Du har ju sämre ursäkter än mig ;)
Jag
- blablabla..

Sluta gnäll och var glada att ni får/kan köra istället! :5sure


Affe_R1 skrev:
..du har utvecklats rejält sen förra sommaren. :tummenupp
Kan inte göra annat än att hålla med! Lycka till Alicia!

@ Affe: Lycka till du med så klart! :)
 
Du har ju sämre ursäkter än mig ;)

Jag
- Har inte kört min egen hoj sen i December (första gången)
- Har inte kört sen i början på Juni
- Har inte kört nya bansträckningen
- Det är premiär-racet för mig på lördag
- Det krampar i lilltån ibland
- Har sovit för lite denna veckan
- kör på brombelägg från förra sommaren
- har gammal luft i bakdäcket
- börjar bli gammal och trött
- har konstiga utslag i skrevet som svider
- har fobi mot svart/vit rutiga flaggor





Skämt o sido, jag håller tummarna för att det ska gå bra för dig, du har utvecklats rejält sen förra sommaren. :tummenupp

Haha. Regn hela dagen imorgon lär väl vara ursäkt nog ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top