Anmälan Knudan BotT?

Kill the killer, få db-skrotet vekk og still til start, ikke så alt for mange i det feltet med tallent allikvel - vi er ikke der for annet å ha det jæv... gøy på banen, og sosialt i depot:yoparty Drit i deler, alltid en eller annen nisse som har det du trenger:)
Utan DB killer låter den 108 db på 5000 rpm = svartflagg

Skit i navn og språksematikk, Svemo-ekstrarøret-med-bøy-i-45-grader ned-bort-ut-hva-vet-jeg! Gjør skrotet raceready og still til start - gamle, fete, ferdige, feige nordmenn kjører 100 mil t/r for å delta - da bør dere fra hjemmeklubben stille opp:tummenupp

Akkurat :yoparty

Kom igen nu Micke!

Micke sunkan Sundgren skaffade en prilla för att ragga en ny frilla:tuttar
Skulle botten på knudan köra men prillan blev för slö eftersom micke matat den med hö

fixa skrotet och visa norrbaggarna var skåpet ska stå så kommer jag och hejar på

jag kommer me org.termosen till ERFet till knudan.Sen Micke kan du traktorera runt i lugn o ro:trött Lovar att både "Glasskiosken" och du inte vaknar:pannkyss

Skit i navn og språksematikk, Svemo-ekstrarøret-med-bøy-i-45-grader ned-bort-ut-hva-vet-jeg! Gjør skrotet raceready og still til start - gamle, fete, ferdige, feige nordmenn kjører 100 mil t/r for å delta - da bør dere fra hjemmeklubben stille opp:tummenupp

Ecksackt! MICKE, ANMÄL DIG! Micke har ringt flera gånger om dagen till mig och babblat ursäkter och undanflykter... ÄNMÄL DIG! NU!

Du, Ormen, det var inte smart av dig att avslöja din taktik, kommer stå dig dyrt till helgen :pannkyss

Okej, ser bra ut, gris!!

MICKE!!! SLUTA JIDDRA, KÖR FÖR FAAAAN!!! :)

Utan DB killer låter den 108 db på 5000 rpm = svartflagg

Har du problem att få fram krashkåpor i tid, kan du ta mina...

Hade en "färdig affär" på gång med en Dansk om att hämta en RSVR -06 i Danmark. 2 timmar innan avtalad tid ringer han & säger att elsystemet brunnit & Aprilia agenten varit där och hämtat upp hojen:huvet :huvet

Vi var då på Bordershoppen i Tyskland:huvet :huvet :huvet :huvet
180mil t&r UTAN HOJ:huvet :huvet

Beställde allt som behövs dagen innan.. totalt 8000:- :huvet :huvet
:huvet Ajj :huvet Ajj :huvet AJJ
//
Benny

Har du problem att få fram krashkåpor i tid, kan du ta mina...

Hade en "färdig affär" på gång med en Dansk om att hämta en RSVR -06 i Danmark. 2 timmar innan avtalad tid ringer han & säger att elsystemet brunnit & Aprilia agenten varit där och hämtat upp hojen:huvet :huvet

Vi var då på Bordershoppen i Tyskland:huvet :huvet :huvet :huvet
180mil t&r UTAN HOJ:huvet :huvet

Beställde allt som behövs dagen innan.. totalt 8000:- :huvet :huvet
:huvet Ajj :huvet Ajj :huvet AJJ
//
Benny
Jag har redan beställt KK och allt annat, det kommer till nästa helg och jag är upptagen med annat så det blir inget BOTT förens nästa år pungt

ha ha. Du tjuriga tjuren, jag ska köra minst 1,5 sec snabbare nästa helg....

ska kitta och lackera mm hela veckan. :)

Tjurig? Du, dom kallar mig inte Collgate utan anledning. :D

Vad ska du med fina kåpor till när du ligger i sandfållan i jakten på dina 1,5 sekunder... :gnissla :tungan :)

ha ha. Du tjuriga tjuren, jag ska köra minst 1,5 sec snabbare nästa helg....

ska kitta och lackera mm hela veckan. :)

Når du kjører 1,03 i den trafikken, på en sykkel du ikke har kjørt tidligere - da skal du IKKE kitte noe som helst - la oss andre ihvertfall ha en sjangs til ikke å bli varva:mad: Utrolig fornedrende for oss som har hatt 1098 en stund:huvet Uansett grattis med ny sykkel:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park