Lasen
Bott #1 2010
Får jag låna din 999s. Nä då blir nog Pinky ledsen
.
Köp den istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får jag låna din 999s. Nä då blir nog Pinky ledsen
.
Köp den istället![]()

just det ja, ORMEN, aka Lasen, har tjuvtränat och bytt hoj mitt i säsongen, snacka om LIVRÄDD för Toro´n!!![]()

Hva f... skal alle andre gjøreSånn som du kjørte på Mantorp sist burde du bli kommandert til å kjøre HD-fatboy resten av serien
![]()
Man kan ju alltid testa i alla fall
Är den till salu?![]()
:Lasen har så många hojar nu så han kan starta egen serie, battle of the SNAKES!!![]()
![]()
![]()

Man kan ju alltid testa i alla fall
![]()
Du kommer väl till Knutstorp??)
Satser på å kjøre de 4 siste løpene, og på Anderstorp ser det ut til at Plassen-brothers også kommerGubben Lasen köper sig snabbMan kan ju alltid testa i alla fall
![]()
Du kommer väl till Knutstorp??
Lasen har så många hojar nu så han kan starta egen serie, battle of the SNAKES!!![]()
![]()
![]()
Är den till salu?![]()
Offkårs, trives så in i helv... med nok et år hvor jeg får grisebank av svensker med undermotoriserte ApriliarSatser på å kjøre de 4 siste løpene, og på Anderstorp ser det ut til at Plassen-brothers også kommer
Ser også ut som vi får med oss Robin Wilskog (topp 10 norsk superbike) på en gammel Aprilia og kanskje Jarle Sæther (topp 5 i 600) på et eller annet lånt skrot
![]()
just det ja, ORMEN, aka Lasen, har tjuvtränat och bytt hoj mitt i säsongen, snacka om LIVRÄDD för Toro´n!!![]()

Ja den är till salu och den är jättebillig. 100 000:- raceready.
Gubben Lasen köper sig snabb![]()
Nämen lägg av! Lämna Plasen bröderna hemma![]()
Du kan få veta min "hemlighet" till framgång.. Kostar knappt nånting... Kan ta hand om din 1098S när du byter till R, hehe![]()

Hrpfff jäla fusk asså, nu blir man ännu längre efter lasenhelvetetÅ problemet er![]()
Hrpfff jäla fusk asså, nu blir man ännu längre efter lasenhelvetet
Å selvfølgelig å ikke komme sist! Ser at du skulle stille i BoTT til neste helgNEI jag hinner inte har jag ju sagt, jag har varken delar eller talang, det får bli en tredje shake down på småvägarna hemma idag istället.Skit i det, det viktgiste er å se coolest utÅ selvfølgelig å ikke komme sist! Ser at du skulle stille i BoTT til neste helg
![]()

NEI jag hinner inte har jag ju sagt, jag har varken delar eller talang, det får bli en tredje shake down på småvägarna hemma idag istället.
fan va trött traktorn blev med DB killer![]()
Drit i deler, alltid en eller annen nisse som har det du trengerNEI jag hinner inte har jag ju sagt, jag har varken delar eller talang, det får bli en tredje shake down på småvägarna hemma idag istället.
fan va trött traktorn blev med DB killer![]()
. Om du kan köra på småvägarna kan du ställa upp på race |
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |