Anmälan Kemora 2011 V21 23-26/5

Rovers

älskar kurvor
Gick med
26 May 2005
Ort
Boden
Hoj
1995 Ducati Monster 900
Sjukt kul och faktist bra mat ??!!
Hoppas det dyker upp lite länkar till bilder o filmer.. Jag kommer att tanka upp rätt mkt på tuben inom kort.. b.l.a hur man rätar ut första högern efter start/målrakan :p
 

Kenta300

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
KTM 1290R Superduke
Det var verkligen en supertrevlig vecka! Bara en massa härliga människor, härlig åkning, hojen gick som på räls, massor av film...till och med maten var bra...:)

Får hålla med Niklas. En fantastisk vecka med toppen människor, trevligt bemötande från er alla. Härlig hojåkning. Första men defenitivt ej sista gången det blir banåkning. Mvh Kent.. :)
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Last edited:

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Det har verkligen varit en härlig vecka med er :-D Jävligt kul, första men inte sista bankörning för mig!
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
V21 År 2012

Hej på er alla
Äntligen hemma after många timmar i bil.

Tack till er alla som gjorde detta till några härliga dagar :tummenupp

Som ni vet så måste man vara ute i god tid för att ordna saker och ting därav rubriken.
Banan är bokad V21 2012 för med ett sånt härligt gäng kan man bara inte låta bli att ordna det igen trots all jobb.

PS Dennis nu kan du inte klaga på att du inte vet datum för detta, boka semester redan nu för nästa år.

Tack igen till er alla
Jag hoppas att allt går bra för dig Jörn, ser fram emot att se dig igen nästa år.
Det gäller även de som varit med i år och tidigare år.


/Tommen
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hej på er alla
Äntligen hemma after många timmar i bil.

Tack till er alla som gjorde detta till några härliga dagar :tummenupp

Som ni vet så måste man vara ute i god tid för att ordna saker och ting därav rubriken.
Banan är bokad V21 2012 för med ett sånt härligt gäng kan man bara inte låta bli att ordna det igen trots all jobb.

PS Dennis nu kan du inte klaga på att du inte vet datum för detta, boka semester redan nu för nästa år.

Tack igen till er alla
Jag hoppas att allt går bra för dig Jörn, ser fram emot att se dig igen nästa år.
Det gäller även de som varit med i år och tidigare år.


/Tommen

Du gjorde som vanligt ett kanonjobb Tommen! Nästa år så kommer vi alla såklart plus ytterligare 15-20 pers som vi skall börja ragga redan nu:tummenupp:)
 

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Tommen nästa år skall jag med, gillar inte att PJ håller på att slipar på mina personbästa utan att jag har chans att försvara den :tummenupp Skall boka in ledigheten redan i sommar!
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Hoppas jag kan haka på nästa år! Var grymt roligt förra vändan. :)
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Tommen nästa år skall jag med, gillar inte att PJ håller på att slipar på mina personbästa utan att jag har chans att försvara den :tummenupp Skall boka in ledigheten redan i sommar!

Hehe Dennis, P-J slipar inte dina pers han krossar dem med gamla slicks:)
 

mr p-j

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Ort
gällivare
Hoj
gixxer 1000
va inte bitter nu dennis. hakuna matata liksom! :D men du är fortfarande skyldig mig 10 krog-redbull vodka sen 2 år tillbaka. :7peta

tommen. du gjorde ett kanonjobb som vanligt! allting fungerar klockrent. inget väntande och bra nivå på säkerheten utan att det blir onödigt svammel!
bara att säga hatten av och tack för en kanonvecka! det ska mycket till om jag inte ska dyka upp nästa år också.

synd bara att man ska vara så baska klen! känns som att kroppen hade mått bättre om man hade kraschat första dagen istället för att köra i 4 dar. får väl vackert konstatera att man är maskinist och inte demon. fastän man får för sig det när man väl är ute på banan. haha.
näpp, dags att sova. joppa gruffan imorn vetty vetty. gonatt.
 

snock

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Ort
Hudiksvall
Hoj
Suzuki GSX1000R
Kemora

kan bara hålla med,helt underbara dagar.älskar högfartspartiet så enormt man nästan planerar en flytt till nordpolen:tummenupp.Enda som skulle tänkas saknas är en massage på kvällen.RYGG O BEN för kapande av varvtiderna.fan vilken träningsverk man kan ha...
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Jag vet inte om man skall kalla 0.4 sekunder för kross (avrundar tillomed uppåt) :) Nu har jag dessutom en stadig Hynda med Öhlinare :banana

Måste nog göra dig besviken och berätta att i de förhållanden vi hade iår motsvarar 4 tiondelar minst 2 sekunder!
Men sitt hemma och köp prylar och snacka dig till snabba tider mycket mindre risk att man gör sig illa och blir tokförnedrad fegdennis,,,:)
 

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Måste nog göra dig besviken och berätta att i de förhållanden vi hade iår motsvarar 4 tiondelar minst 2 sekunder!
Men sitt hemma och köp prylar och snacka dig till snabba tider mycket mindre risk att man gör sig illa och blir tokförnedrad fegdennis,,,:)

Men nu jädrar har gamgubben varvat igång på alla cylindrar :näsblod
Skall skärpa mig till nästa år... Men vist kommer du å förnedrar mig på ACR? Eller är du oxå feg?
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Men nu jädrar har gamgubben varvat igång på alla cylindrar :näsblod
Skall skärpa mig till nästa år... Men vist kommer du å förnedrar mig på ACR? Eller är du oxå feg?

Jag kan ju sitta hemma och snacka!!! Har aldrig tagit spö av dig!
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Tack för årets sväng, lika roligt som vanligt :)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top