Anmälan Kemora 2011 V21 23-26/5

snock

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Ort
Hudiksvall
Hoj
Suzuki GSX1000R
hej tydligen har jag ej någon rese kamrat upp till kemora . så min plats är också till salu för 3000 kr mvh joakim tele 0702275129
 

snock

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2011
Ort
Hudiksvall
Hoj
Suzuki GSX1000R
kemora

hej tydligen har jag ej någon rese kamrat upp till kemora . så min plats är också till salu för 3000 kr mvh joakim tele 0702275129

eller om någon vänlig själ har någon plats över eller ett drag som är ledigt. är ju så förbannat långt från hudik annars.kring umeå trakten uppåt eller neråt. mvh joakim ...
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Uppdatering 3/5

1 Tommen Kiruna BET
2 Per Guinness Kiruna/Gällivare BET
3 Stefan Iskall Kiruna BET
4 Yngve Kristoffersen Alta
5 Eivind Skotnes Alta
6 Henrik Granbom (hank) Boden BET
7 Tony Granbom (rovers) Boden BET
8 Markus schneberger (Negliance) Skövde BET
9 Niklas Lundin, Luleå BET
10 Jonathan Asplund (Noc), Pite BET
11 Sarah Jarnald, Pite BET
12 Jonas Nyström. skellefteå BET
13 Gilbert Ström (gibbles), Luleå BET körning o mat
14 Daniel Olsson (olzi), Luleå BET körning o mat
15 Therese "badgirl" Nyvall skellefteå BET
16 herr p-j "mr p-j" gällkatown BET
17 Niklas Holmgren skellefteå BET
18 o 19 Niklas M med flickvän Mamphis BET
20 Tomas Björk Pite ? BET
21 brazzarnicke gällivare BET
22 Fredrik Stigelind kiruna BET
23 Urban Söderholm, Sladdfantomen. Skall bara fota hela veckan! BET
24 Rune Ekholm (REK) Kalix BET
25 Micke Israelsson BET
26 Tubi med tattartermos
27 Robin Holmgren Hammerfest
28 DucTor Honningsvåg BET
29 Kenta300 Luleå BET
30 Joakim Fagerström Hudiksvall BET
31 Henrik Stenberg Kalix BET
 
Last edited:

DucTor

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2010
Ort
Honningsvåg
Hoj
Ducce 848
Hvilket eluttak er det i depoen? vanlig schuko, eller behøver man overgang fra CEE 2-16. 3-16 evt 4-16?
 

Parvin

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Ort
Luleå
Hoj
zx10r 05
polarn fick inte ledigt från jobbet så det blir nog inget för mig heller ifall det inte är någon från luleå eller som kör förbi här som jag kan åka med?
 

Yngve

Life sucks, then you marry one who don`t
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Norge
Hoj
Hayabusa 1585 Hayabusa 1471 ZX998R B-King 1507
Da er jeg operert og legen fant mere galt enn bare menisken slik at jeg ikke er spesielt klar til å kjøre fort.
Det ser dog ut som at jeg kommer minst tre av dagene for å gi kaffe, The og Mintu til de i depoet :)
 

tomasbjork

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Piteå
Hoj
2x Yamaha r1 -01 banhoj
Någon som har koll på dämpning som kan hjälpa mig ställa in häng iaf. n0c tycker jag lika gärna kan köra stum gaffel :p
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Hehe, nog ska vi kunna ställa in hänget åt dig. Sist på mittsverige så använde du väl 1/3del av totala fjädringsvägen hehe.
 

DucTor

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2010
Ort
Honningsvåg
Hoj
Ducce 848
Da er jeg operert og legen fant mere galt enn bare menisken slik at jeg ikke er spesielt klar til å kjøre fort.
Det ser dog ut som at jeg kommer minst tre av dagene for å gi kaffe, The og Mintu til de i depoet :)

Da utfordrer æ Yngve på rolleblades race rundt banen!
:tummenupp
 

Guinness

PAIN HURTS
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Från Kiruna, nu Axeltorp i vackra Skåne
Hoj
Aprilia RSV4R, Ducati 900 SS
Da er jeg operert og legen fant mere galt enn bare menisken slik at jeg ikke er spesielt klar til å kjøre fort.
Det ser dog ut som at jeg kommer minst tre av dagene for å gi kaffe, The og Mintu til de i depoet :)
Yngve for president :Bugar

Men du, varför lät du läkaren kolla 1m högre upp ???? :D skulle han inte enbart titta å skära i knäet .... :krama
 

DucTor

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2010
Ort
Honningsvåg
Hoj
Ducce 848
Klart du ska komma :tummenupp
Snabbast är väl att ta färjan från Åbo-Stockholm.
Vet inge om när färjor går och kostnad men det finns säkert några här som kan det bättre :)
Hvor er Åbo?
På eniro.se ser det ut som det går ferge fra Turku. Hva heter selskapet som driver fergene slik at jeg finner en tidstabell?

Edit: Ok, ser at kanskje turku og Åbo er samme staden, bare på forskjllig språk. Ser ut som det bare er Silja-Line som går.. med to avganger fra Turku/Åbo i døgnet.. 0815 0g 2015..det betyr at jeg må dra fra Kemora allerde på onsdagsformiddag for å rekke til Sviestad torsdags ettermiddag. Noen som har sånn ca peiling på kjøretid Kemora-Åbo/Turku?

Edit: ifølge google earth skal det være 417km, 6 timer fra Kemora til Åbo.. kan vel stemme det..
 
Last edited:

Parvin

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Ort
Luleå
Hoj
zx10r 05
Det löste sig med skjuts, kunde åka med snock så jag följer med, men negliance vill att jag köper hans bokning så ska jag bara betala till han och sen är allt klart eller hur brukar ni göra? =)
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Slutbokat samt stugindelning

Hej på er alla. Nu är allt ordnat med stugor och förtäring. Efter mycket trixande och prutande så ingår nu frukost och lunch. Eftermiddagsfika får ni köpa själv om ni vill ha. Fan vilket jobb men det löste sig till slut.:tummenupp

4-bädds
Tommen
Stefan
Per
Stigelind

4-bädds
Rune
Henrik Stenberg
Urban S
Niklas Lundin

6-bädds
Mr Pj
Nicke I
Micke I
DucTor
Niklas M
Niklas flickvän

6-bädds
Jonatan Asplund
Sara Janland
Jonas Nyström
Therese
Nicklas Holmgren
Tomas Björk

6-bädds
Henrik G
Tony G
Kenta 300 (vad heter du :va)
Joakim Fagerström
Parvin (vad heter du då :va)
1 ledig plats som säljs till ordinarie pris

Gilbert och Daniel har ordnat eget boende men vill äta frukost och lunch.

Om Yngve och Eivind skall komma får ni betala 400 extra per person. Inkvartering blir då i dubbelrum eller om ni kan ragga upp 2 eller 4 till som kommer så bokar jag en till stuga. För jag bokar inte en stuga extra för 1 plats då jag har en plats i en 6-bäddars.

Om någon fler vill komma ock köra får ni ordna logi och förtäring på egen hand men ni får betala för körningen / dag.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hej på er alla. Nu är allt ordnat med stugor och förtäring. Efter mycket trixande och prutande så ingår nu frukost och lunch. Eftermiddagsfika får ni köpa själv om ni vill ha. Fan vilket jobb men det löste sig till slut.:tummenupp

Eftersom Kent300 och jag delar bil så hade det varit bra om vi kunde få bo tillsammans? Vi skall inte göra något mer än bo så ni kan vara HELT lugna...:)
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Hvor er Åbo?
På eniro.se ser det ut som det går ferge fra Turku. Hva heter selskapet som driver fergene slik at jeg finner en tidstabell?

Edit: Ok, ser at kanskje turku og Åbo er samme staden, bare på forskjllig språk. Ser ut som det bare er Silja-Line som går.. med to avganger fra Turku/Åbo i døgnet.. 0815 0g 2015..det betyr at jeg må dra fra Kemora allerde på onsdagsformiddag for å rekke til Sviestad torsdags ettermiddag. Noen som har sånn ca peiling på kjøretid Kemora-Åbo/Turku?

Edit: ifølge google earth skal det være 417km, 6 timer fra Kemora til Åbo.. kan vel stemme det..

Åbo=Turku Sträckan stämmer säkert men vet inget om vilka som har färjorna...
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top