husa harry
8 år med SLANGLÖST
Visst ser det bra ut ,man blir sugen som fan.MEN det är ju 50 mil till er .så för en rookie är det svårt att komma dit. men skall försöka ,,,Stoffy skrev:2278705Ser riktigt bra ut.
Mer sugen nu än någonsin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst ser det bra ut ,man blir sugen som fan.MEN det är ju 50 mil till er .så för en rookie är det svårt att komma dit. men skall försöka ,,,Stoffy skrev:2278705Ser riktigt bra ut.
Mer sugen nu än någonsin![]()
Jag ser gärna att du kommer hit och kör! 50mil går snabbare än vad man tror... Jag var ju ner till er tävling (körde dock inte på grund av nacke/rygg, men jag åkte dithusa harry skrev:2282227Visst ser det bra ut ,man blir sugen som fan.MEN det är ju 50 mil till er .så för en rookie är det svårt att komma dit. men skall försöka ,,,hvhusaharry
Prova 140 mil enkel väg. De e tufft även för oss A-förarehusa harry skrev:2282227Visst ser det bra ut ,man blir sugen som fan.MEN det är ju 50 mil till er .så för en rookie är det svårt att komma dit. men skall försöka ,,,hvhusaharry
Vart har du 140mil enkel väg?Olof Eriksson skrev:2283295Prova 140 mil enkel väg. De e tufft även för oss A-förare![]()
Knutstorp!Jockwell skrev:2283711Vart har du 140mil enkel väg?Hit har du 46mil... Alltså närmare än de från Örebro. Då räknar jag med att du kommer eller?
![]()
Boende kan jag eventuellt hjälpa till med. Vi har "hotellet" vid banan på motorstadion området där man kan bo för en billig slant. Den är mer som ett vandrarhem. Kan kolla upp hur vi har med lediga bäddar/rum där om du vill.Olof Eriksson skrev:2283829Knutstorp!
Och jag försöker styra upp boende och färdsätt så det är faktiskt pågångLät ju skönt att få köra något även om man inte kvalar...
Hörde något rykte om att det kanske skulle bli täning både torsdag och fredag? Stämmer det?Jockwell skrev:2289058Efterlyser fler rookies till tävlingen. Har eventuellt någon till från Östersund som vill köra men skulle gärna få hit några till. Vet ju att det finns gott om tävlingssugna rookies runt om i Sverige.
Hoppas att inte alla sitter hemma och väntar på att fler ska anmäla sig och så blir det inge mer. Ta tag i det i så fall och anmäl er istället!
Det stämmer.Stoffy skrev:2292017Hörde något rykte om att det kanske skulle bli täning både torsdag och fredag? Stämmer det?
Kanske skulle det kunna dra fler rookiesar när det blir lite av ett träningsläger!
Så farligt långt är det väl inte. Inte om man har rese sällskap och även delar på bränslekostnaden.blom skrev:2292232synd att det är så jäkla långt att åka![]()
har du kikat på boende?Jockwell skrev:2284872Boende kan jag eventuellt hjälpa till med. Vi har "hotellet" vid banan på motorstadion området där man kan bo för en billig slant. Den är mer som ett vandrarhem. Kan kolla upp hur vi har med lediga bäddar/rum där om du vill.
Har inte kikat på det då ingen visat intresse vid det. Är du?liljekvist skrev:2293665har du kikat på boende?
Kul kul!Olof Eriksson skrev:2293719Jag svarade inte för att jag visste inte, men nu verkar det som om vi hittat en sommarstuga som vi får bo i graatis. Men det kan ju alltid ändra sig i sista sekund...
Ivartfall är jag anmäld nu! Hoppas moppen håller tills dess då![]()
möjligen, kan vara skönt att slippa dra husvagn... är ju 100mil enkel väg ändå. så lite info på pris och vad det är för "lyx" finns det någon sida mmJockwell skrev:2293691Har inte kikat på det då ingen visat intresse vid det. Är du?
Det kostar 100kr natt/person, är som ett vandrarhem. Finns ett kök där du kan tillaga frukost och mat. Inget extra men ändå ok. Jag kan kolla lite mer under dagen om info då jag själv inte vet så mycket om"hotellet".liljekvist skrev:2294262möjligen, kan vara skönt att slippa dra husvagn... är ju 100mil enkel väg ändå. så lite info på pris och vad det är för "lyx" finns det någon sida mm
Jockwell skrev:2297486För alla som missat att sista anmälningsdag innan det blir en efter anmälningsavgift är idag. Se till att anmäl er nu till tävlingen!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |