Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr Helmut skrev:Någon som kan förklara hur man gör 3 bilder till 1 bild som skiftar mellan dessa andra 2(kanske lät snurrit nu) hoppas ni förstår.
Duger det med paint eller måste man ha photo shop, jag har båda.....
Fotrally skrev:Den frågan har jag också ställt, men enda svaret jag fick var en länk..länk som jag inte blev så mkt klokare så mkt text juh!![]()
McFille skrev:Eller programmet Easy GIF Animator. Det är precis som det heter, skitenkelt!![]()
Mr Helmut skrev:jo det var de men jag funderar över hur man kan få alla 3 bilderna till tex 133*något så man inte har en som är 133 bred och en som är 125 så det blir galet när man ska köra gif filen.
Fotrally skrev:I photoshop kan du ändra storleken på bilderna iaf.
--> image-->image size.

Extreem_ skrev:1787354Photoshop är perfekt, i kombination med Image Redy (Adobe). Gör/fixa dina bilder i photoshop, gå över till Image Redy och sätt igång! Har du dina bilder klara och ska animera dessa gå direkt till Image Redy, och sätta igång.
Ner till vänster (brukar den hamna...) i programmet har du din tidslinje, sätt där bilderna efter varandra. Lek lite, det brukar lösa sig.
Har du Photoshop har du Image Redy.
Mvh
Johan Sandmark
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|