Angry mob...

Vaf...? Teo, inte fan trodde jag du brydde dig om vad ett internetforum höll på med :va

honkiii>>
Om man nu har umgänge med någon och denne av olika orsak somnar under akten, övergår det då från att vara ömsesidig närhet till våldtäkt??

Bara för att man byter ställning, flyttar upp en tum eller whatever, är det fortfarande en sexuell akt, oavsett hur många akter det är i föreställningen.

Sexet fortsatte ju på morgonkvisten efter lite välbehövlig paus.

Är inte insatt i fallet utan ställer bara några enkla frågor innan man väljer att döma/fördöma.

Flanellskjortorna unites...

Ska jag ta det dar som ett hot?

Jag tro att, om flickor vill ha sex i sömnen, är lika relevant som att det finns människor som VILL spränga sig i luften, därav självmordsbombare.
Ungefär så gick nog min tankegång i mitt väldigt alkoholhaltiga inlägg, som du högaktningsfullt kan skita i. :D :arsele

Är det så svårt att inse att folk kan se saker och ting på ett annorlunda vis gentemot vad du själv gör? Ställ dig själv frågan bara och klura på vad du kommer fram till, jag skiter i svaret faktiskt så du behöver inte bemöda dig med att svara, tack.
Då kan du ju ställa frågorna åt någon annan som inte svarar. Det är lätt att inse att folk kan se saker på andra sätt, men tycker man att det är okej att begå sex-brott så kan kan man faktskt dra åt helvete.

honkiii>>
Om man nu har umgänge med någon och denne av olika orsak somnar under akten, övergår det då från att vara ömsesidig närhet till våldtäkt??

Bara för att man byter ställning, flyttar upp en tum eller whatever, är det fortfarande en sexuell akt, oavsett hur många akter det är i föreställningen.

1. Självklart inte

2. Sex och analsex är skilda saker

Last edited:
Man blir ju fan mörkrädd när man läser den här tråden, har ni växt upp i grottor eller? Det är inte okey att sätta på en tjej som är medvetlös, det har aldrig varit okey och kommer aldrig att vara okey. Hur kan man överhuvudtaget vilja sätta på en tjej som är medvetslös. Måste ju va som att knulla ett lik.
För er som hävdar att bara två st. vet hur det verkligen gått till så kan jag citera Teo´s inlägg. "tjejen var så full att hon slockna, efter ett snabbt överläggande med mig själv, bestämde jag mig för att sätta på henne i ballongknuten bara för att jävlas" Det låter inte som ett normalt sex.
Det handlar alltså inte om en tjej som somnat under akten och killen fortsatt utan att har märkt nått. Utan det handlar om att medvetet val att sätta på henne i röven när hon är medvetslös för att jäklas. Tycker man det är ok, har man en jävla konstig kvinnosyn och har en helt snevriden sexualsyn. Sen vet inte jag om Teo bara försökte vara lite rolig och därför kryddade berättelsen lite grann, då är det mer oskyldigt, men om man läser inlägget som skapade den här debatten, så går det inte att försvara det som gjordes den natten

Vi kan berätta sagor hela natten, men det är totalt poänglöst. Diskussionen utgår ifrån exakt de data som Teo lade fram i sitt första inlägg. Det han beskrev var en låg handling. Han skrev inte att hon skriftligen hade bett honom sodomera henne i sömnen, för i så fall hade det såklart varit en helt annan femma.

Frågan rör heller inte huruvida Teo skall dömas för våldtäkt. Även det vore en mycket poänglös diskussion då ingen av oss är nämndemän, och Sporthoj.com inte är någon domstolsförhandling. Däremot diskuterar vi det etiskt riktiga i exakt det scenario som målades upp (utan tillägg av typen "men tänk om hon hade ändtarmscancer och Teo knullade bort den och räddade hennes liv?").

Varför vill man då diskutera frågor ur ett etiskt perspektiv? För att alla mopedister här inne kanske tar all de läser bokstavligt och växer upp och tror att det är en cool grej att sätta på flickor i sömnen. Vi vuxna fattar att Teo bara brer på, men min dotter skall fan inte behöva utstå en massa dumheter om några år bara för att dåliga värderingar ska få stå oemotsagda "för den goda stämningens skull".

Peace!
Mitt i prick.

Man blir ju fan mörkrädd när man läser den här tråden, har ni växt upp i grottor eller? Det är inte okey att sätta på en tjej som är medvetlös, det har aldrig varit okey och kommer aldrig att vara okey. Hur kan man överhuvudtaget vilja sätta på en tjej som är medvetslös. Måste ju va som att knulla ett lik.
För er som hävdar att bara två st. vet hur det verkligen gått till så kan jag citera Teo´s inlägg. "tjejen var så full att hon slockna, efter ett snabbt överläggande med mig själv, bestämde jag mig för att sätta på henne i ballongknuten bara för att jävlas" Det låter inte som ett normalt sex.
Det handlar alltså inte om en tjej som somnat under akten och killen fortsatt utan att har märkt nått. Utan det handlar om att medvetet val att sätta på henne i röven när hon är medvetslös för att jäklas. Tycker man det är ok, har man en jävla konstig kvinnosyn och har en helt snevriden sexualsyn. Sen vet inte jag om Teo bara försökte vara lite rolig och därför kryddade berättelsen lite grann, då är det mer oskyldigt, men om man läser inlägget som skapade den här debatten, så går det inte att försvara det som gjordes den natten

Jag håller faktiskt med.
Men jag tror inte det är det diskussionen handlar om, inte för att jag vet men jag gissar. Ryktet säger nämligen att Teo senare tillrättalade sin historia genom inlägget som var startskottet för den här EDIT: tråden.

Är det inte fullständig information som nu finns, eller åtminstone mer komplett, som bör ligga till grund för eventuell diskussion om Teos förehavanden och moral?

Last edited:
EOD...

Jag håller faktiskt med.
Men jag tror inte det är det diskussionen handlar om, inte för att jag vet men jag gissar. Ryktet säger nämligen att Teo senare tillrättalade sin historia genom inlägget som var startskottet för den här historien.

Är det inte fullständig information som nu finns, eller åtminstone mer komplett, som bör ligga till grund för eventuell diskussion om Teos förehavanden och moral?
Det kan ju vara så att Teo ändrade eller friserade sin ursprungsutsaga för att han vill släta över det hela då han vet att han gjorde något som låg över gränsen för det acceptablea.

Last edited:
EOD...

Det kan ju vara så att Teo ändrade eller friserade sin ursprungsutsaga för att han vill släta över det hela då han vet att han gjorde något som låg över gränsen för det acceptablea.

Ja, det lär ju vara var människas givna tanke. Tror också att det är så det ligger till.

Hade inte läst nedanstående förrän nu. Kommer att tänka på filmen Vuxna människor och scenen där den karaktär som Felix Herngren spelar under en fikapaus öppnar sitt hjärta för sina arbetskollegor. Han begår det graverande misstaget att för en kort stund glömma bort vilken social krets han befinner sig i och resultatet blir förödande. Samma sak hände här. Det som Teo inför öppen ridå försökte göra till en rolig anekdot var i själva verket något som bara hade kunnat berättas i en liten/förtrogen/personlig krets. Och inte ens där är det säkert att det hade varit rumsrent eller accepterats. Somliga läxor är mer smärtsamma än andra att lära sig.

Bifogat

• ballongknuten.jpg
    ballongknuten.jpg
    76.7 KB · Visningar: 201
Last edited:

Visst kan det vara så, tanken har slagit även mig. Det kan också vara så att han friserade ursprungshistorien innan han förstod vilken omfattning uttalandet skulle få, finns väl inget som talat mer för det ena än det andra vad jag kan bedöma. Killen var ju en lustigkurre och allt utom seriös så man vet ju inte vad som hänt, eller om något hänt. Det vi har är ett uttalande och sedan en dementi, märkligt nog är det bara uttalandet som alla fäster vikt vid.

Last edited:
Visst kan det vara så, tanken har slagit även mig. Det kan också vara så att han friserade ursprungshistorien innan han förstod vilken omfattning uttalandet skulle få, finns väl inget som talat mer för det ena än det andra vad jag kan bedöma. Killen var ju en lustigkurre och allt utom seriös så man vet ju inte vad som hänt, eller om något hänt. Det vi har är ett uttalande och sedan en dementi, märkligt nog är det bara uttalandet som alla fäster vikt vid.

Men vilken person skulle vara så ofantligt dum i huvudet att han hittade på en sådan där historia? En sån person är ju i.s.f. nästan lika dum i huvudet som...*host*...

"Träffade en chey på krogen och drog hem i taxi". Låter ju föga som någon som han legat med tidigare.

Men vilken person skulle vara så ofantligt dum i huvudet att han hittade på en sådan där historia? En sån person är ju i.s.f. nästan lika dum i huvudet som...*host*...

"Träffade en chey på krogen och drog hem i taxi". Låter ju föga som någon som han legat med tidigare.

Jag tycker bara det är väldigt många som gastar här just nu, och de har valt vilken del av historien de tar hänsyn till.
Kanske gjorde han det han skrev först, kanske är han serievåldtäktsman, barnamördare och socialdemokrat eller något annat det borde vara livstids fängelse på, vad vet jag. Poängen är bara att det vet ingen annan heller. Och de som gissar, de tar bara vara på hälften av historien.

Tycker du verkligen att Teo gjorde det - spelade sina kort rätt?

Han skrev inte som jag hade gjort, nej.
Å andra sidan var killen för jämnan pajas och visade vad jag kunde se aldrig en ens någorlunda seriös nivå på någonting.
Jag vet är att första inlägget såg rätt illa ut men att han försökte förklara senare. Hur bra den förklaringen var eller hur seriöst första inlägget verkade är svårt att bedöma tycker jag, jag tänker inte ens försöka.

Han skrev inte som jag hade gjort, nej.
Å andra sidan var killen för jämnan pajas och visade vad jag kunde se aldrig en ens någorlunda seriös nivå på någonting.
Jag vet är att första inlägget såg rätt illa ut men att han försökte förklara senare. Hur bra den förklaringen var eller hur seriöst första inlägget verkade är svårt att bedöma tycker jag, jag tänker inte ens försöka.
Jag är inte heller intresserad av att försöka värdera sanningen i massa olika inlägg. Inte heller är jag intresserad av personen/karaktären Teo i det här sammanhanget. Tycker däremot det är intressant att diskutera vad som gör att somligt som inte är accepterat i ett slags allmänt rättsmedvetande ändå accepteras - till och med uppmuntras - här, samtidigt som det är vanligt att snabbt och kategoriskt fördöma sådant som samma slags allmäna rättsmedvetande godkänner - uppmuntrar. Tycker det ryms mycket godtycke bland åtskilliga tyckare här på sporthoj.com och att det hycklas en hel del bland skenbart ungdomliga medlemmar vars moral i själva verket är starkt reaktionär.

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...