Du har tydligen inte träffat särskilt många tjejer...
Utveckla gärna den meningen, jag är ytterst intresserad av att se hur du ska göra för att inte se ut som en fullkomlig idiot när du gjort det. Om jag nu inte missförstår nånting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utveckla gärna den meningen...fullkomlig idiot...jag...missförstår nånting.
Ni måste för fan kunna skilja på sex och att på rent djävulskap sätta på någon som är medvetslös.
Du vet tex inte att hon inte gillar att bli tryckt i bajlådan när hon sover. Du vet inte heller om han visste om detta, eller om hon tom bett om det vid tidigare tillfällen.
Visst verkar det otroligt, men du vet faktiskt inte ett jävla dugg om någon av de två som var inblandade.
Självklart är det enkelt om man generaliserar och säger att ingen vill ha sex i sömnen, men om man funderar lite på vilka böjelser det finns därute så är det ju knappast otroligt om någon faktiskt vill det. Dock kan enbart de inblandade individerna avgöra om någon blev utnyttjad eller inte.
Utan att veta vad tjejen i detta fallet anser så tycker jag det är fel att döma någon bara för att man själv anser beteendet avvikande.
QUOTE]
Jag är helt på din linje,
Ja jag vet att hon inte gillar att bli påsatt i röven när hon sover utan att ha bett om det. Visst verkar det otroligt men det vet jag. Det är nämligen av samma anledning som jag vet att du inte gillar när folk på gatan slår dig i ansiktet med ett slagträ utan anledning. Om de två inblandade så vet jag vad Teo gjorde, för det skrev han i tråden och om tjejen vet jag att hon var medvetslös, för det skrev han i tråden.
Vad tycker du mer att jag borde veta? Vad är det för info jag missar?
Det Lugn försöker få fram är ju att Teo kanske visste att denna tjejen inte skulle ta speciellt illa upp om han knullade henne i röven trots att hon sov.
Ja jag vet att hon inte gillar att bli påsatt i röven när hon sover utan att ha bett om det. Visst verkar det otroligt men det vet jag. Det är nämligen av samma anledning som jag vet att du inte gillar när folk på gatan slår dig i ansiktet med ett slagträ utan anledning. Om de två inblandade så vet jag vad Teo gjorde, för det skrev han i tråden och om tjejen vet jag att hon var medvetslös, för det skrev han i tråden.
Vad tycker du mer att jag borde veta? Vad är det för info jag missar?
"men om man funderar lite på vilka böjelser det finns därute"
Ska jag ta hem en tjej och när hon smäller av så skär jag av pattarna och steker upp dom men några klyftor vitlök? Jag menar jag såg faktiskt en dokumentär om en kille som ville att någon skulle döda honom och äta upp honom.
Det går ju för helvete inte anta att eftersom det finns böjelser så är det fritt fram på vem som helst att göra vad som helst bara dom är så fulla att dom inte är vid medvetande för att dom kanske är såna som skulle gilla det utan då gäller antagandet att man inte ska göra ett skit.
Sen hur väl dom känner varandra och vad dom gjort förut skiter jag också fullständigt i. Vet du om att det finns nånting som heter våldtäkt inom äktenskapet och är en av de absolut vanligaste våldtäkterna?
Fråga: Hur anser ni att det är? Tycker ni alltså på riktigt att det här är en okej grej att göra? Är det alltså en grabbig kul grej att sätta på någon i arslet medans dom är avsmullna och jag är en tråkmåns som inte ser humorn i det eftersom att ni verkligen tror att tjejen är helt okej med att någon gör det utan att fråga henne först och när hon dessutom inte är vid medvetande? (Och sen dessutom skriver om hur roligt det var på ett forum med tiotusentals medlemmar)
Folk skriker om nackskott hela tiden i våldtäcktstrådar och sen när det gäller en småskojig kille på sporthoj.com som gjort nånting som egentligen är samma sak så är det helt okej. Då är det ett skämt. Vad är det för fel på er människor? Seriöst?
Sen kan du igen förklara
För jag ser inte sambandet mellan påståendet att jag inte träffat särskilt många tjejer och det du svarade. Kan det vara för att du bara snackar en jävla massa skit? Ska du inte börjar påpeka min meningsuppbyggnad eller stavningsfel som brukar vara rätt vanligt när man inte har nånting annat att klaga på?
Men allvarligt talat... Det kanske ar dags att forenkla lite sa att du och Kurre ocksa fattar;
Tjejen ar med pa det = bra.
Tjejen ar INTE med pa det = obra.
DU vet INTE om hon var med pa det.
Se mitt inlägg precis före ditt.
Ett X till mig ville att jag skulle knulla henne när hon sov..
Hur kan du veta att hon har så mycket emot det egentligen, du var ju knappast där?
"avsmullna", vad betyder det och vilket språk är det?
Nej jag vet inte om hon var med på det MEN DET VISSTE INTE HAN HELLER. VAD I HELVETE ÄR DU INTE FÖRSTÅR MED MINA INLÄGG? SKA JAG SKICKA EN LJUDBOK ELLER FILMA EN DOKUMENTÄR ? FÖR TEXT VERKAR INTE VARA DIN GREJ. JAG PROVAR MED STORA BOKSTÄVER FÖR DU KANSKE ALDRIG KOM TILL DE SMÅ I SKOLAN.Men allvarligt talat... Det kanske ar dags att forenkla lite sa att du och Kurre ocksa fattar;
Tjejen ar med pa det = bra.
Tjejen ar INTE med pa det = obra.
DU vet INTE om hon var med pa det.
Nej jag vet inte om hon var med på det MEN DET VISSTE INTE HAN HELLER. VAD I HELVETE ÄR DU INTE FÖRSTÅR MED MINA INLÄGG? SKA JAG SKICKA EN LJUDBOK ELLER FILMA EN DOKUMENTÄR ? FÖR TEXT VERKAR INTE VARA DIN GREJ. JAG PROVAR MED STORA BOKSTÄVER FÖR DU KANSKE ALDRIG KOM TILL DE SMÅ I SKOLAN.
OM MAN INTE VET OM EN TJEJ ÄR MED PÅ DET SÅ ÄR DET 100% FEL ATT GÖRA NÅNTING.
HÅLLER DU MED ELLER SÄGER DU EMOT PÅ DET PÅSTÅENDET?
Helvete vad otrevlig du ar. Ar det morkret som gor alla norrlanningar lite dumma i huvudet, eller ar det bara du?
Jag skrev ju precis att om tjejen inte ar med pa det sa ar det fel. Visst kan du sitta och anta att sa ar fallet, men som du ser pa Biturbos exempel sa finns det tydligen flickor som vill ha sex i somnen.
For att svara pa ditt andra pastaende sa kan jag meddela att jag skiter hogaktningsfullt i vem det ar du ger dig pa. Jag forsvarar ingen som utnyttjar nagon av det motsatta konet, men jag domer heller ingen pa forhand...
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |