Therudeboy
Guest
Hur ska jag på snyggast och bästa sätt ragga sponsorer? Vill ju gärna ha en bra presentation om vad jag ska tävla inom osv. Kanske någon kan visa ett sponsor brev så man har nåt att gå på? //mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KIRE skrev:Men skriv ihop nått med följande punkter med iallafall
Varför vill vi ingå ett samarbete med X?
Vilken typ av sponsring behöver vi? (Pengar, prylar etc)
Vad ska vi använda sponsringsmedlen till?
Vilken typ av motprestation kan vi erbjuda företaget och/eller dess anställda?
Therudeboy skrev:Okej tack för alla svar, ska se om man kan få ut nåt av det![]()
KIRE skrev:Pengar är nästan helt omöjligt att få enligt min erfarenhet. Då ska man vara en riktigt stor profil inom det man håller på med och företaget ska tro på en stenhårt. Att få rabatt på prylar man behöver är det man eventuellt kan räkna med om man är duktig på att snacka för sig.
Therudeboy skrev:Hur ska jag på snyggast och bästa sätt ragga sponsorer? Vill ju gärna ha en bra presentation om vad jag ska tävla inom osv. Kanske någon kan visa ett sponsor brev så man har nåt att gå på? //mvh
moto-gg skrev:om du är infödd i anderstorp så har du dom största förutsättningarna av oss här på sh kolla vilka företag som brukar sponsra i byn ca 30st gör en sponsorpool där varje företag får punga ut ca 1000-2000+ moms du kan inte kräva för mkt som rookie men får du en plastfirma att sponra med tex 1000 spänn så kan du räkna med mer pengar när du klassat upp dig
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|