blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
senast torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:senast torsdag
jag vill dig något... före lördag.. eller senast kl 11,30 på lördagKyckling skrev:Jag jobbar eftermiddag så om någon vill MIG något så måste det fixas före kl. 13.
Har du tid imorgon? Jag skulle kunna svänga förbi hos dig innan jag åker till jobbet då isåfall. Runt kl.13 eller så...blom skrev:jag vill dig något... före lördag.. eller senast kl 11,30 på lördag![]()
vet inte hur jag har det i morgon om jag ska vara ärlig.. molly ligger sjuk och jag mår som ett utterbeteKyckling skrev:Har du tid imorgon? Jag skulle kunna svänga förbi hos dig innan jag åker till jobbet då isåfall. Runt kl.13 eller så...
japp japp vi löser detKyckling skrev:Aha. Jaja, det fixar vi på nåt sätt.![]()
blom skrev:kanon jobbat termo![]()
sant så santTERMINATOR skrev:Tackar, vill bara att våra gäster ska ha det så bra som möjligt
blom skrev:i lokalen kan vi glömma att vara för tengil har nyckeln och han är i turkiet.
om vi träffas på något fik run 19 tiden är det ok för er??????? snabba svar
Kl 19 sabbar tyvärr TOTALT för mig. Tidigare/senare (16:30/21:00) är inte att tänka på för er andra??TERMINATOR skrev:kl 19.00 utanför hamncafét, det är det enda fik jag kommer på att det har öppet längre
Supermoto skrev:Kl 19 sabbar tyvärr TOTALT för mig. Tidigare/senare (16:30/21:00) är inte att tänka på för er andra??
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!