ang möte mm mm

Vad sägs om 20:45 då eller så sent ni andra kan tänka er?
Jag vill vara med om jag bara kan.

Jag tänkte komma på mötet trots att jag inte ska vara med på festen, dock hade jag tänkt bygga motardbana ikväll så ett sent möte passar mig bättre.

Förslag: Vi som kan ses vid hamncafeet 19.00 och börjar mötet. Mario och Erkki ansluter så fort dom kan. Blom åker hem till Molly när han behöver det. Eller? :7peta

CHECK på det :tummenupp
Under förutsättningen att vi inte drabbas av jobb som resultata av beslut ni fattar då vi inte är där :fakta :7peta

Supermoto skrev:
CHECK på det :tummenupp
Under förutsättningen att vi inte drabbas av jobb som resultata av beslut ni fattar då vi inte är där :fakta :7peta

Nejdå. Men mellan 19.00 och 20.45 fattas viktiga beslut, tex vilka som skall slutstäda alla stugor på söndagen. :D

Jag har fått förhinder.

Och jag hinner inte komma till Eurostop så tidigt som 12. Troligen blir det bilen från Kumla mellan 14 och 15.

Gaffa-mannen skrev:
Jag har fått förhinder.

Och jag hinner inte komma till Eurostop så tidigt som 12. Troligen blir det bilen från Kumla mellan 14 och 15.

men mötet är idag och kl 19.00 så det hinner du, du behöver inte änns ha brådis :hihi :hihi

Jag hittar inte bilden som vi pratade om förut, har någon en bra bild så pm:a mig snarast.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa