Ang. Ivan's Performance Förgasarkit till R6a!

Ivan är mycket seriös och har grym koll, jag skulle inte tveka på att handla hans grejer, dock inte förrän jag försäkrat mig om att US och EUR modellerna är likadant bestyckade från början. Slå honom en signal och kolla (han verkar inte förtjust i att komunicera via email).

Inte för att vara nån glädjedödare, men är det värt de pengar man är tänkt att spendera på kitet - på att få en liten dip runt 6000 varv eliminerad? Maxeffekten får du ut genom ljuddämpare och rätt huvudmunstycken. Förmodligen kan du eliminera lite av 6k-dippen genom att höja flottörnivån samt höja trottelnålen lite. Dippen finns förmodligen där bara för att hojen ska klara av de hårda Amerikanska EPA-testerna i Californien, dvs vid landsvägskörning i ca 110.

Känns som om kittet bara blir en gissning till förbättring, gör en bänkning istället.

Bikeboy500 skrev:
Ivan är mycket seriös och har grym koll, jag skulle inte tveka på att handla hans grejer, dock inte förrän jag försäkrat mig om att US och EUR modellerna är likadant bestyckade från början. Slå honom en signal och kolla (han verkar inte förtjust i att komunicera via email).

Säljs på hpp-racing antar då att de passar bra.. hamnar på 13 hundra..

nån som provat på hans produkter? :rolleyes:

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back