Ang. Ivan's Performance Förgasarkit till R6a!

Ivan är mycket seriös och har grym koll, jag skulle inte tveka på att handla hans grejer, dock inte förrän jag försäkrat mig om att US och EUR modellerna är likadant bestyckade från början. Slå honom en signal och kolla (han verkar inte förtjust i att komunicera via email).

Inte för att vara nån glädjedödare, men är det värt de pengar man är tänkt att spendera på kitet - på att få en liten dip runt 6000 varv eliminerad? Maxeffekten får du ut genom ljuddämpare och rätt huvudmunstycken. Förmodligen kan du eliminera lite av 6k-dippen genom att höja flottörnivån samt höja trottelnålen lite. Dippen finns förmodligen där bara för att hojen ska klara av de hårda Amerikanska EPA-testerna i Californien, dvs vid landsvägskörning i ca 110.

Känns som om kittet bara blir en gissning till förbättring, gör en bänkning istället.

Bikeboy500 skrev:
Ivan är mycket seriös och har grym koll, jag skulle inte tveka på att handla hans grejer, dock inte förrän jag försäkrat mig om att US och EUR modellerna är likadant bestyckade från början. Slå honom en signal och kolla (han verkar inte förtjust i att komunicera via email).

Säljs på hpp-racing antar då att de passar bra.. hamnar på 13 hundra..

nån som provat på hans produkter? :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing