har nu sökt runt nån timme o hittat lite användbara program... doch så är det ca 7st "trut" formade rör jag måste göra... har sett på andra skisser att det går att göra bra med 2 "trutar" asså en som ger o en som tar emot... jag vet inte om ni fattar va ja menar så ja skickade me en bild
inte jätte fin men ni fattar vad jag menar...
så istället för att göra som det svarta visar som det är i programmet kanske kan kan göra det lättare för sig o förma färre rör o kanske inte få lika bra men likväl bra!?
bilden går knappt ett se men det är ena sidan av en expansionskammare o den svarta linjen har 7 vinklar eller nått o den röda endast 5st... asså går det att få bra?
inte jätte fin men ni fattar vad jag menar...
så istället för att göra som det svarta visar som det är i programmet kanske kan kan göra det lättare för sig o förma färre rör o kanske inte få lika bra men likväl bra!?
bilden går knappt ett se men det är ena sidan av en expansionskammare o den svarta linjen har 7 vinklar eller nått o den röda endast 5st... asså går det att få bra?
nej det var inget program somgav den där utan jag bara visade hur jag menade... så det var paint som gav den där
har du några fler trevliga program om hur man gör avstämda expansionskammare?