Angående träning i Augusti på Gröndal

Vilken jävla fart man kommer kunna ha mot första hoppet... :) :/ :(

Ser väl ut att bli ganska likvärdigt. Blir ju en tvär ingång på gruset där man knappast har med sig mer fart än tidigare som jag ser det?

Ser kalas ut tycker jag. :tummenupp Det jag tycker ser mer spännade ut är högern innan gruset. Lär ha bra flås genom kurvan :yoparty

Ser väl ut att bli ganska likvärdigt. Blir ju en tvär ingång på gruset där man knappast har med sig mer fart än tidigare som jag ser det?

Ser kalas ut tycker jag. :tummenupp Det jag tycker ser mer spännade ut är högern innan gruset. Lär ha bra flås genom kurvan :yoparty

Tolkade bilden som att kurvan gick 180grader men såg senare på filmen att det blir en likvärdig sväng ;)

Det brukar bli en del scrub för min del men inte på det sättet......

Träningarna den 23/8 och 28/8 är inställda :(

Detta pga. det struliga läget :död på området just nu. :näsblod

Mvh. GröndalMSK

Vad händer med träningstider på gröndal???
Blir det ingen träning innan sm??:confused:

Samma här jag har åxo försökt nå honom:confused:
Men han har tydligen försökt nå mig igår kväll åxo, tydligen ingen signal i källare, jag försöker idag igen och återkommer så fort som mögligt med svar:tummenupp

Läste precis att sm-deltävlingen är inställd, mer info på supermotosweden.se :(

Sent from my X10i using Tapatalk

Går det att få till en träning i nästa vecka? måste testa nya hojarna.... det räcker med asfalten..

Hur går det för er med allt? Det skulle inte gå att träna imorrn tro??

Malma Racing Supermoto /Team Starköl Racing har fått lite "privat" tid på Gröndal i morgon start kl 1500, avgift 100kr.

Curbsen är inte klara och påfarten till asfalten är inte hundra men annars är banan guld.

Malma Racing Supermoto /Team Starköl Racing har fått lite "privat" tid på Gröndal i morgon start kl 1500, avgift 100kr.

Curbsen är inte klara och påfarten till asfalten är inte hundra men annars är banan guld.

Fina bilder . Vi är två gubbar ( 61 och 63 år ) som hoppas att ni kan få till träning på Gröndal till helgen . Vi kommer direkt om det blir träning .

På lördag kommer vi vara ute i Täby/Örebrobanan, har lovat Lasse att vi ska gräva ner bevattningskabeln till grusdelen.

Kommer nog bli lite körning då med, men jag ska höra med Johan H om det är möjligt att ordna träning i Etuna på Söndag eftersom intresse verkar finnas.

Sent from my X10i using Tapatalk

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...