Angående träning i Augusti på Gröndal

Tränings på "Gröndal Motorpark"

Vi tänkte ha träning nu på Lördag 8/10 med start kl.10

Vi hoppas på besök av Martin Holm nu på Torsdag och att vi då får banan godkänd igen efter ombyggnaden :tummenupp, komunen har fixat till det de dom "ställde till med" under ombyggnaden.

På Söndag har vi träning för ungdomar, det blir Honda Acadamy 100cc,Minimoto o Fiddy

Så vi håller alla tummarna att vi får godkänt av Martin,då kan vi gasa direkt nästa år utan förseningar :tummenupp

Välkommna på Lördag

Sveriges bästa Supermotobana

Längtar till att få dra hos er, tror inte jag kommer i helgen tyvärr. Sjuk som en hund, får ställa in Mettet i helgen också (suck)

Peter Mackhé
www.mackhe.se

Härligt, fantastiskt bra jobbat! Önskar jag hade en hel motor så jag kunde komma och köra och även visa min uppskattning.

Hmmmm.... Kommer ni att köra Lördagar i fortsättningen. Nu krockar ju träningstiderna med Örebro. Att jag frågar detta är för att vi nyligen har fått föreläggande om att bara få träna tisdagar och Lördagar. Vilket vi givetvis har överklagat.

Hmmmm.... Kommer ni att köra Lördagar i fortsättningen. Nu krockar ju träningstiderna med Örebro. Att jag frågar detta är för att vi nyligen har fått föreläggande om att bara få träna tisdagar och Lördagar. Vilket vi givetvis har överklagat.

Hej Lasse.

Nej det är endast nu eftersom det kommer Honda Acadamy gäng på söndag.
Vi ska naturligtvis inte motarbeta varandra :krama,vi ville ge grabbarna en chans att träna lite inför erat racet i Örebro

Vi får ju låta alla dagar mellan 9-19 :tummenupp

Pepé

Gillades inte den skriftliga lappen ni lämnade in om mer körning ;)

Vi kommer att hålla öppet för träning nu på Tisdag 11-10-11 oxå mellan 15-18, för dom som vill o kan.

Härligt, fantastiskt bra jobbat! Önskar jag hade en hel motor så jag kunde komma och köra och även visa min uppskattning.
JA SYND MED DIN MOTOR :näsblod Men nu har jag kittat om min gamla husa 550-01a med ny fjädring closed cartridge gaffel + värsting bakdämpare och nyrenoverad motor.. grabben har ju tagit över min 450 ..så tag med grejor så får du åka på våra hojar :D

Är så sugen att prova nya banan - får man köra på söndag?

Träning Lördag 11-10-22

Det blir träning från 12.30 o framåt :tummenupp

Ta med varmt väder och sol
Gröndal MSK

Skulle det inte va från 0900? Ska ju bort på eftermiddan :/

Sent from my X10i using Tapatalk

Inga problem nu med tid på eftermiddagen :D

Vi får tyvärr inte ha träningar mer, :huvet vi har ingen mer tränings licens pga inga curbs är lagda :näsblod

Sorry !!!!
Gröndal MSK

För supermoto finns inga krav på kerbs men ni kanske besiktar för allt samtidigt eller..?

För supermoto finns inga krav på kerbs men ni kanske besiktar för allt samtidigt eller..?

Nej det stämmer, men vi har ju som sakt grävt ur för kurbsen men inte gjutit några än så det är ju hål där, vi har lagt i däck men det är inte tillräckligt tyvärr :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph